" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

"سلام"

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

 

امروز صبح با دیدن هوای دلچسبِ پاییزی هوس پیاده روی تا محل کار به سرم زد.بعد از انجام دادن کارهام سریع صبحونه خوردم و حاضر شدم و خداحافظى کردم و زدم بیرون. از رو بالکن دیدم که اقای همسایه توى کوچه،جلوی ماشینش وایساده.کاپوت ماشین بالا بود و نمیدونم داشت چی رو بررسی میکرد.

چاره ای نبود! باید از کنارش رد میشدم تا به مسیرم ادامه بدم.وقتی بهش رسیدم یه نیم نگاهی بهش انداختم و گفتم "سلام"

بنده خدا انتظارشو نداشت.. محکم دستشو به ماشین گرفت.فکر کنم اگه ماشین جلوش نبود پس میفتاد😁🤦🏻‍♀️

 

بدون مکث به راهم ادامه دادم.وسط راه یه جایی برگشتم عقب تا موقعیت خیابون رو برای رفتن به اون طرفش بررسی کنم؛

که دیدم اوشون خیلی خیلی اروم با فاصله ى چند متر داره پشت سرم  میاد.سریع برگشتم و تو دلم گفتم دیدی جنبه ی شنیدن یه سلام رو از طرف من نداشتی :|

 

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۴)

معلومه حرکت سری پیش جواب نداده:))

ولی یه موضوعی که هست اینه که انگار آقایون کلا برداشت‌هاشون متفاوته. حتی همون جواب ندادن هم ممکنه یه معنی مثبت داشته‌بوده‌باشه(!) برای ایشون.

پاسخ:
حرکت سری قبل که دوسال پیش بود (کی دوسال شد؟:|) و جواب داده بود اتفاقا.
بعد اون جریان اومد گفت که من نمیخوام مزاحمت بشم فقط میخوام بدونی حاضرم بخاطرت هرکاری بکنم.بعد گفت اگر موافقی خانواده رو بفرستم جلو، به مامانم موضوع رو گفتم و خوشحال شده و استقبال کرده ! اما خب من جوابم منفی بود. خیلی اصرار کرد بنده خدا. که چرا نه و من چه إیرادی دارم حداقل بگو خودمو إصلاح کنم.گفتم هیچ إیرادی نداری خیلی هم پسر خوبی هستی فقط شما رو مثل داداش خودم میدونم.(نابود شد طفلی)بعدم کلیه راه های ارتباطی رو قطع کردم و بلاک اند ریپورت.بعدشم خدایی دیگه کاری به کارم نداشت و منم بیشتر مواقع نادیده گرفتمش.هرموقع که دیدمش خودمو زدم در ندید.تو اینجور مواقع همسایه و همکار بودن خیلی آدمو معذب میکنه.
۱۰ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۲۲ مترسک ‌‌‌‌‌

من بودم سلام نمی‌دادم :|

پاسخ:
میخواستم هیچی نگم و رد شم.معمولا هم همینکارو میکردم ولی ایندفعه خیلی رو درو بودیم.احساس کردم زشته اگر ندید بگیرمش.

چقدر زشت. این رفتار خیلی غیرمحترمانه‌ست. قطعا فقط از یه بچه برمیاد که این کارو بکنه و بیفته دنبال طرف

پاسخ:
بعد ازینکه متوجه شد دیدمش کمی سرعت ماشینو زیاد کرد و اروم از کنارم رد شد :|| اینم شانس مایه
ملت همسایه دارن ما هم :|

برداشت چپکی از یه سلام الکی 😅

والاا.... 

پاسخ:
والا بخدا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی