" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

دوست دارم صدات کنم تو هم منو صدا کنی...

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ب.ظ


دو روز مونده به بیستم شهریور یه نوتیفیکیشن رو گوشیم اومد.صفحه ی گوشیم روشن شد.

ظاهرا رو پست اینستاگرامیِ یه صفحه ای تگ شده بودم.صفحه مربوط یه شرکت مسافربری قطار بود که اول شهریور فالوش کرده بودم.قرار بود که از بین کسانی که متولد شهریور هستند قرعه کشی کنند و هرکس که اسمش دراومد،برنده ی بلیط رفت و برگشتِ تهران مشهد بشه!

اسم منم بین شهریوری های مشتاقِ زیارت بود.شهریوری هایی که مثل من دلشون هوای زیارت داشت..


اون لحظه ای که صفحه ی گوشیم روشن شد تو فروشگاه بودم و مشتری داشتم.گذرا آیدی پیج شرکت رو گوشیم دیدم و درجا فهمیدم که اسمم دراومده.خوشحال شدم اما تعجب نکردم.انگار که از قبل منتظر دیدن این پیام بودم! انگار از قبل میدونستم که قراره اسم من از بین چند هزار نَفَر در بیاد!

باورکردنی نبود اما واقعیت داشت... 


ارزش معنوی این اتفاق انقدر بالاست که نمیدونم چطوری خدارو بخاطرش شکر کنم..بخاطر همه ی هواداری هاش..بخاطر همه ی نشونه هاش..بخاطر همه ی لحظه هایی که حواسش به من و دلم هست..



شکرت خدای من ..




موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۲
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۷)

چقدر عالی^_^
التماس دعا:)
پاسخ:
ممنون عزیزم 
به روی چشم :)
۲۲ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۴۰ آفتابگردون ...
اخی... نوش جونت شهد زیارت امام رئوف و نـــــفس کشیدن تو بهشت حرمش
این رفیق شهریوریتم یاد کنیاااا  :)
پاسخ:
مرسی عزیزم
ان شاءالله به زودی قسمتت بشه :*
تولدتم مباااااارک رفیقِ شهریوری ^_^ حتما به یادت خواهم بود ..
چه خوب :)
التماس دعا 
پاسخ:
ممنون :)
محتاجیم به دعا
تولدتون مبارک
زیارت قبول
پاسخ:
ممنونم
زیارت که هنوز نرفتم..ولی بازم ممنون :)
سلااااام ^___^
وای وای من به خاطر دوتا مورد تو این پست خوشحال شدم
اول این که فهمیدم نیلگون جانم مثل خودم متولده شهریوره 😍😍 پس به خاطر همینه که من انقدر حس خوبی بهت دارم دختررر^____^💜💜
دوم به خاطر این اتفاق لذت بخشه ...خوش به حالت معلومه که امام رضا حسابی طلبیدت .منم خیلی دعا کن وقتی رفتی نیلگون جان :***
پاسخ:
سلاااام به روی ماهت :***
عزیز دلم 😍😍 قربونت برم دل به دل راه داره 😊
من میدونستم شهریوری هستی گمونم سی ام یا سی و یک شهریور تولدته ^___^ پیشاپیش تولدت مبااااارک با یک دنیا آرزوی خوب برای شما دخترِ گُل😍😘😘

مرسی عزیزم.حتما حتما وقتی که رفتم به یادت خواهم بود :*****
واااای چه خوب
خیلی برات خوشحال شدم :)
ایشالا که به سلامتی بری و بیای 

پاسخ:
ممنون عزیزم :)
ایشالا ..مرسی 🌷
شما هم شهریوری بودی نه؟چه جمع شهریوری ها جمع شده توی این پست :)
وای من چرا بعد چندین سال تولدت یادم نمیمونه :)))))))))))))
تولدت مبارک :*
زیارت هم گوارای وجود^___^
یه دوست داشتم29 فروردین تولدش بود من هر سال 29 اردیبهشت تبریک میگفتم:))))))))
کلا قاطیه ماه هایم :|
باورت میشه من یکی دوماه پیش هرچقدر فکر میکردم نمیدونستم چه سالی هستیم :دی
دیگه عذر خواهی و این صوبتا :p
پاسخ:
این ششمین تولدیه که بهم تبریک میگی😁 مرسی عزیزم :*
مچکرررررررم^____^ 
خسته نباشی :)))
اینو دیگه باورم نمیشه😦
خواهچ میشود این حرفا چیه😝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی