" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

سوْال فنی

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

بچه ها من خیلی وقته گوشیمو آپدیت نکردم..یعنی از وقتی خریدمش تا الان آپدیت نکردم، چون میترسیدم با اپدیت کردن گوشیم اطلاعاتی که توش هست بپره ! ایا اینطوریه واقعا؟!

الان چون گوشیم  مدام ارور میده اپدیت کن؛ من میترسم این اپدیت نکردنش هم عواقب خوبی نداشته باشه!

از یه طرف هم میخواستم چند ماه بیش هارد بخرم ؛دست دست کردم نخریدم،هارد دویست و پنجاه تومنی شده هشتصد نهصد تومن..

حالا موندم این همه اطلاعات رو چیکار کنم...لپ تاپم هم لبالب پُره :(

 نکنه بخرم پس فردا دلار ارزون شه ضرر کنم؟ :/ 


بخرم یا نخرم ؟

اپدیت کنم یا نه؟


هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم !


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۲
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱۲)

بستگی به گوشی داره. من دفعه اول گوشیمو می‌خواستم آپدیت کنم، همه‌چیو خالی کردم و برداشتم که نپره، ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. دفعه دوم با خیال راحت آپدیت کردم.اما خواهرم آپدیت کرد و کلا سیستم عامل پرید! گوشی من سامسونگه، مال خواهرم هوآوی.
در مورد دلار خیلی نمی‌دونم، ولی اصولا هر چی گرون بشه، احتمال ارزون شدنش کمه🤔
پاسخ:
من گوشیم آیفون 6s عه
ای بابا عجب حکایتی شد که ... خیلی بده کلی فایل و برنامه دود شه بره تو هوا :(
اون که آره.. :((

ممنون بابت مشورتت عزیزم
۰۳ آبان ۹۷ ، ۰۰:۰۵ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
دلار که فکر نکنم حالا حالا ها ارزون شه اگرم بخواد ارزون بشه یه عده نمیزارن ..
ولی در کل زور داره یه هارد مثلا ۱ ترا رو ۸۰۰ تومن بخریم ولیبازخودتون مختارین.

برای آپدیت گوشی هم تا جایی که من میدونم اگه آپدیت از طریق خود گوشی باشه اطلاعات ضروری حذف نمیشه ولی به قول مراجع بنا به احتیاط واجب شما اول یه بک آپ بگیرین.
پاسخ:
سلام...
واقعا زور داره ...خراب شه این مملکت که صاحاب نداره...

ممنون بابت راهنماییتون
اتفاقا من همین امروز گوشیمو آپ دیت کردم😎
هاردم نخر
پاسخ:
مبارکه😎
:(
من تا حالا نشنیدم کسی بگه با آپدیت، اطلاعاتش حذف شده. اسمش روشه دیگه. آپدیت می‌کنه فرمت که نمی‌کنه
نخر به نظرم. بشین اطلاعات غیرضروری رو پاک کن جا باز شه
پاسخ:
با تشکر از راهنمایی شما مهندس جان
چشم،نشستم چهل گیگ حجم اشغال شده توسط عکس و فیلم رو ،عجالتا به سی گیگ تبدیل کردم :|
سلام عزیزم 
من گوشیم ایفون هست 
و اصلا با اپدیت هیچ مشکلی برای حافظه ات پیش نمیاد :)
فقط باید سعی کنی حافظه رو خالی کنی تا بتونی اپدیت کنی

+نداشتنِ امکان استفاده از مموری برای گوشی اپل واقعا مایه دردسر هست :|
پاسخ:
سلام به روی ماهت
یعنی چقدر خالی کنم؟چند گیگ آزاد باشه مشکلی پیش نمیاد؟
از دیروز تاحالا  شونزده گیگ حافظه رو ازاد کردم.
ولی 39گیگش هنوز اشغاله :/
من یکی دو بار آپدیت کردم گوشیمو هیچی هم پاک نشد
بزار بعد 13 آبان😂یا میاد پایین یا چند برابر میشه
هر وقت به یه ثبات نسبی رسید بخر
الان که خیلی ضروری نیست برات!در هر صورت ریسکه😐
پاسخ:
ده روز دیگه این سیزده آبان از راه میرسه :/
امیدوارم تکلیفمون معلوم بشه 
لابد اونموقع میگن تا ٢٢بهمن دلار ارزون میشه😒

آره واقعا ریسکه گرفتار شدیم بخدا
والاااا اگه حذف شه به نظر من باید موبایلتو بکنی تو حلق سازنده :))
من اپل ندارم و نمیدونم واسه اپل هم اینجوریه یا نه ولی آندروید رو آپدیت که میکنی هیچی پاک نمیشه 
پاسخ:
استیوِ مرحومو از کجا گیر بیارم حالا :)))

مرحوم که مشخصه جاش تو قبرشه دیگه
پاسخ:
یعنی برم از تو قبر درش بیارم ؟!😕😑
یسسسس
یا میخوای برو سراغ ورثه
پاسخ:
قربون دستت اسم و ادرس ورثه رو برام دربیار😁
۰۶ آبان ۹۷ ، ۰۵:۰۴ آسـوکـآ آآ
فکر نمیکنم ارزون شه، تازه به ثبات رسیده دلار، حالا حالاها بالا نره، مطمئن باش پایینم نمیاد
پاسخ:
ای خواهر....چه ثباتی چه کشکی :( 
به مرگ گرفتن ملت رو که به تب راضی باشن..
سلام برید ببینید حجمی که برای آپدیت‌تون مشخص کرده از ستینگ چه قدر هست و همون اندازه آزاد کنید فضا رو،منم گوشیم آیفونه و تا حالا اطلاعاتم با آپدیت کردنش نپریده :)) خیالتون راحت اصلا توی آی‌کلود ذخیره شده همه‌چیز، فقط سعی کنید فضای مورد نیاز آپدیتش رو خالی کنید دیگه مشکلی پیش نمیاد،ضمن اینکه با آپدیت نکردنش هم مشکلی پیش نمیاد ^_^
فقط طبق تجربه بگم که اون نسخه‌ی آی‌اواسی که روی گوشی از اولش نصب شده بیشترین سازگاری رو باهاش داره و ممکن هست با آپدیت کردن اون نسخه برای موبایل یکم سنگین باشه و شارژ باتری زودتر تموم شه درغیر این صورت مشکلی نیست
پاسخ:
سلام دوستِ ناشناسِ من
ممنون بابت راهنمایی کاملت
مرسی 
مرسی :)
همیشه هر وقت چیزی خواستی بخری به محض اینکه شرایط مالی و قلبیش رو پیدا کردی بخر چون:
1-حالا 100 تومن بالا پایین شدن هیچ تاثیری تو زندگیت نداره
2-هر چیزی رو دیر بخری اولین خسارت روی خودت هست که اون تایم ، خودت رو منتظر گذاشتی
3-معمولا قیمت ها به راحتی بالا میره و به ندرت افت قیمت شدیدی حاصل بشه
----
در ضمن آپدیت اطلاعاتتو پاک نمیکنه ولی ذخیره اطلاعات مهم روی گوشی اصلا کار درستی نیست.
پاسخ:
ممنون بابت صحبت های عالیتون :) 
چشم 
حتما این نکات رو مد نظر قرار میدم🌷

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی