" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

تخم دو زرده

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۲۳ ب.ظ

امروز صبح دلم خواست صبونه املت با نون بربری داغ بخورم.املت مدل قهوه خونه ای تو تابه رویی با رب گوجه.دلتون نخواد رب گوجه مون هم طبیعیه :دى خلاصه تخم مرغ رو شکوندم و دیدم عه دو تا زرده داره :)) تا حالا با چنین صحنه ای رو به رو نشده بودم! خیلی واسم جالب بود :))

بعدش اماده شدم و برای بار شونزدهم رفتیم دفتر خدمات ارتباطی برای تغییر مالکیت سیمکارتم.سیمکارتم به نام مادرمه و الان حدود یه ماه یا بیشتره که من نمیتونم کارهای بانکیمو با گوشیم انجام بدم.چندین بار اقدام کردم و کلی وقت و هزینه م رفته برای این جابجایی اما انجام نشده و انتقال مالکیت ناموفق بوده.دلیلشم نمیدونم.دفتر میگه به ٧٠٠ زنگ بزنید ،٧٠٠ میگه که به دفتر مراجعه کنید مشکل از سیستم نیست.شونصد بار با پشتیبانى ایرانسل صحبت کردم بهم راهکار ندادن.اخرین پشتیبان بهم گفت که شما حساب اشتراک فعال دارید،باید اونو غیرفعال کنید تا بنامتون بشه.خلاصه پروسه خسته کننده ای شده.مامانم میگفت این سیمکارت رو بنداز دور یه خط جدید بگیر! اگر از اول اینکارو میکردی انقدر معطل نمیشدیم.

نمیدونم چه اصراریه که اینو داشته باشم.البته دلیلم اینه که تمامِ اکانت هام با این شماره ست.تمام اداره ها و .. این شماره م رو دارن.حالا دوستا و اشناها بماند.شماها براتون چنین چیزی پیش نیومده؟ 

 

دومین چیز عجیبی که امروز دیدم یه سگ بود.یه سگ جلوی دفتر خدمات ارتباطی.با چشمایی که هرکدوم یه رنگ بود.یه چشم آبی براق و روشن.انقدر روشن که چشم رو میزد.یه چشم قهوه ای روشن.یاد یکى از شخصیت های سریال دارک افتادم.سریالی که پس از ماه ها هنوز تا اخر ندیدمش.

 

اخرین هفته ى اسفند رو میگذرونیم.اسفندِ برفی.اسفند سرد و بارونى.شور و حالِ عید هنوز نیومده.نمیدونم دوباره کی اون حال و هوا میاد.روزایی که واقعا رنگ و بوى عید داشت ...

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۹/۱۲/۲۳
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

عنوان رو که دیدم فکر میکردم معنای کنایی تخم‌ دو زرده مد نظرت بوده! خوندم دیدم نه واقعا صحبت از تخم‌مرغه 😁

وای چه سگ عجیبی ... ولی باید قشنگ باشه 😍😍

صبر کن حالا همچین رنگ و بوی عید بیاد و بازم هوا گرم بشه :/ دلمون برای هوای بارونی برفی تنگ بشه 😊

پاسخ:
منم قبلا شنیده بودم ولی ندیده بودم😅
واقعا سگ عجیبى بود
همچین حال و هوای عید اومده.روزای قبل از اسفند رو خیلی بیشتر از ایام عید دوست دارم..

سلام ۱۴۰۰ مبارک🥰ان شاالله سال سلامتی و آرامش باشه برای همه🌸

 

پاسخ:
ممنون عزیزدلم به شما هم مبارک باشه😍😘💕ان شاءالله عزیزم الهى که سال خیلی خوب و خوشی باشه برامون

من یه بار خیلی کوچیک بودم این صحنه رو دیدم، خیلی باحاله :))

یادِ «عید» بخیر، عیدایی که خیلی بیش‌تر از یه آغاز سال نو و یه مراسم باستانی بودن...

پاسخ:
یدفعه ادم سورپرایز میشه :)))
به واقع یادِ قدیما بخیر
خداروشکر امسال حس و حال اسفند و سال نو خیلی بیشتر و بهتر از پارسال بود.ان شاءالله شروع یه سالِ خیلی خوب و پربرکتى باشه برای هممون.امیدوارم سالِ خیلی خیلی خوبی پیش رو داشته باشى :) حالِ دلت خوب باشه،به هرچی که از خدا میخوای برسی💙

حالت چطوره دختر خوب ؟😍اوضاع به کامه ان شاءالله؟🤩

پاسخ:
سلام عزیزم
مرسى تو خوبی
کو وبلاگت؟باز حذفش کردی؟

۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۵:۰۳ ILYA محمد راد

نمیدونم که بکدوم حرفت فکر کنم . سگ سیم کارت صبحونه یا زمستون. ولی اینو  میدونم این عید عید نشد

پاسخ:
هعی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی