" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

+قابلی نداره.

-خیلی ممنون بفرمایید (کارت بانکی را تقدیم میکند)

+رمز؟

-7178


من در بیرون🙂🙂 منتظر انجام تراکنش!


من در درون😶😕😦😳🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ ای نمیرین با این رمزاتون که کُلِ معادلات آدم رو بهم میریزه!

کوچکتر بودیم بزرگترا ازدواج میکردن،بزرگتر شدیم کوچکترا ازدواج میکنند!!آخه متولد هفتادوهشت؟!😑

.

.

.

.



+خدا جان گویا جدی جدی ما را بهر تماشای جهان آفریدی☹️☹️



 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۳
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱۰)

خدا به داد دهه های مظلوم برسه :)
پاسخ:
خدایا به داد نیمه ی اول دهه ی هفتاد برس و ایضا شصتی ها :))
۰۳ بهمن ۹۶ ، ۱۷:۱۹ یا فاطمة الزهراء
وااا خوبه که 78 خوبه بابا
منم 16 ساله بودم بیشتر خواستگار داشتم :'( همون موقع نباید خیلی ناز میکردم موندیم ترشیدیم :)))))))) 
پاسخ:
نگووووو :(((
من با اینکه خودم دهه هفتادی ام؛ اما ازدواج هفتادوهشتادی ها رو نمیتونم هضم کنم! چون داداش خودم هفتادو هشتیه و اصلا باورم نمیشه که نوبت ازدواجشون رسیده باشه .___.


اره من این ازدواج متولد هفتاد و هشتی رو به گوش شنیدم
الان پسره یه بچه داره و همسرشم ۲۲ سالشه:)
پای هم خوشبخت بشن
ازدواج با سن کم‌در قوم بختیاری ها و لرهای عزیز رایجه:)
من اگه لر بودم بچه هام یکی ۴ سالشون بود
ولی الان مجردم:(
پاسخ:
پسر هفتادو هشتی؟!!!
پسر هفتادوهشتی درسته  که جسما به بلوغ رسیده اما از خیلی جهات واقعا بچه ست!
( وی نمیخواست واقعیت را بپذیرد )

ان شاءالله همه ی جوون ها خوشبخت بشن

بله شنیدم و دیدم تو قوم لر بچه ها زود ازدواج میکنند.البته همیشه استثنائانتی وجود داره :)

+ان شاءالله به زودی شیرینی دامادی شما رو بخوریم :))
:)
من خودم که کلا از زندگی سیر شدم
پاسخ:
ای بابا :))))))
۰۳ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۱۵ یا فاطمة الزهراء
عزیزمممم
بیچاره زن داداشت :)) از حسودی نترکونیش
پاسخ:
حسود خودتی😒😛
اونایی که تو سن پایین ازدواج میکنند؛خودبخود از پشیمونی میترکن :)) البته اگه لازم بشه خودم وارد عمل میشم و به شصت قسمت نامساوی تقسیمش میکنم🙄😎

به به 78 😒
اصن اینا یهو میپرن تو زندگی بزرگسالی که چه بشود
یه ذره جوونی نکردن 
باید کلی مسئولیت رو دوششون باشه😞😟
ایکن زرالکی😜
پاسخ:
شبنم :))))))
اون روزی یه مورد دیدم متولد 79 بچه بغل اومده بود مغازه ما :|
احساس کپک‌زدگی بهم دست داد :|
پاسخ:
:))))))

حالا اینا اولش با کلی ذوق و شوق اومدن گفتن پیراهن دخترونه سایز صفر میخوایم!
بعد انقدر موقع دیدن مدلهای لباس میخندیدن و با ذوق انتخاب میکردن ؛ که ازشون پرسیدم که آیا برای بچه ی خودتون میخرید؟! که زنش خندید گفت نه بچه دخترخالمه !

بعدا که رمز کارت رو گفت و سنشون رو فهمیدم؛خداروشکر کردم که مطمئن شده بودم بچه مال خودشون نیست!  :|  -_____-
:))))) فقط اون جمله‌ی آخرت
پاسخ:
والا بخدا :))))))
یعنی 18 سالشه؟
حالا این هیچ
چه فوری سنش رو رمز کارتش کرده:))
پاسخ:
آره دیگه الان هفتادوهشتادی ها هجده ساله ن ._____.


+شانس خواهر شااااانس :))
پسره انقدم دست و دل باز بود.بدون اینکه قیمتهارو بپرسه هرچی دختره انتخاب کرد برداشت گفت حساب کنید :|
به قول بنده خدا

"پیشونی
ما رو کجا می شونی"

:))))
پاسخ:
چه خوب گفته این بنده خدا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی