" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

لعنت آمون به عکس کارت ملی!

صد رحمت به عکس کارت ملی قبلی!

بعد دو ساعت تو صفِ عکسِ اداره پست نشستن(!) این چه عکسی بود آخه :(((

چرا انقدر عکس و آینه باهم فرق دارن خو؟ من که تو آینه انقد گوگولی بودم! چرا عکسش انقد هیولا شد؟؟؟!

.

.

.


+من اون کارت ملی رو آتیش میزنم :((((((


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱۰)

۰۷ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۵۷ آسـوکـآ آآ
من هنوز نرفتم دنبالش :D
پاسخ:
من بهت پیشنهاد میکنم که بعد اینم نری D;
سلام
دردمو تازه کردی، عکس هامون روی کارت ملی جدیدمون سیاه، سفیده انگار
یه جوری به عکسمون تو این کارت ملی جدیده نگاه کنیم انگار عکسمون
تپل تره من لاغر، عکسم تپل شده بود.
لعنت نمرودیان برشون باد.
نمرودیان بسوزونندشون خیالمون راحت بشه، یه نفس راحتی بکشیم.
فقط میخوان از این مملکت بابت هر چیزی پول بسونن فقط میخوان تیغمون بزنن نامردا.
پاسخ:
سلام

چقدر دلتون پر بود 😂


دقیقا.سود سهام عدالت داده بودن، میخواستن یه جوری عوضش دربیاد :)) :|
مال منم آتیش بزن😂
البته اون دختره ی گوسفند که عکس گرفت مقنعه مو خراب کرد وگرنه من قویی زیبا بودم😭
پاسخ:
دیگه کار از کار گذشته قوی عزیزم.بفرستش بیاد 😂

خخخخ :)
خودشکن اون کارت شکست خطاست :))

+ 50 تومنی هزینه کردین برا کارت درسته؟
پاسخ:
ای بابا :))
برای خود شکستن باید مرزها رو بشکونیم! اسلام دست و بالمونو بسته متاسفانه :))

+پنجاه تومن؟ علاوه بر هزینه ای که گرفتن؛صبح به کل مغازه رو بستیم و نشستیم تو اداره پست.
یعنی نصف روز کاسبی تعطیل.


فقط می تونیم امیدوار باشیم که بقیه می دونن عکاسی با سلیقه ما نبوده

:|
پاسخ:
حتما میدونند. حتما :| :)))
نمی دونم فاز اینایی که عکس میگیرن چیه، هنوز ننشسته می گن پاشو برو :)
غم آخرتون باشه :)

موفق باشید
پاسخ:
امیدوارم روزی برسه که عکس های پرسنلیمون قشنگ باشه :)))

ممنون بهمچنین
ای بابا
دو روز دیگه میره قاطی باقالیا
به چه درد میخوره کارت ملی؟!!!!!
من که فقط برای خرید سیم کارت ازش استفاده کردم
پاسخ:
به هیچ دردی نمیخوره والا
الا پلی کپی گرفتن برای کاغذ بازی های اداری!

+:)))

:*
:))
پاسخ:
:***
وای =))))
منم دقیقا همچین مشکلیُ دارم! 
من یادمه روزی که اقدام کردم صبح از خواب پاشدم خیلی ساده رفتم تو صفش... بقیه همچین بگی نگی آرایش کرده بودن. اونی که عکس میگرفت هی میگرفت میگفت ببین خوبی یا نه... 
منتها از جایی که اهل این داستانا نیستم گفتم خوبم با اینکه واقعا داغون افتاده بودم. دیگه رسید و کاخ آرزوهامون پایمال شد. 
پاسخ:
:)))))
عکس رنگیش خب قابل تحمله برا آدم!
اما امان از سیاه سفیدِ عریضِ پرس شده رو کارت :| 😫😫
پسخودتو ناراحت نکن
پاسخ:
باشه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی