" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

"یگانه ی جهان "

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ


شازده کوچولو گفت: «اهلی کردن» یعنی چه؟ 



روباه گفت: این چیزی است که امروزه دارد فراموش می شود. یعنی «پیوند بستن»... 



- پیوند بستن؟ 



روباه گفت: البته. مثلاْ تو برای من هنوز پسربچه ای بیشتر نیستی، مثل صدهزار پسربچه ی دیگر. نه من به تو احتیاج دارم و نه تو به من احتیاج داری. من هم برای تو روباهی بیشتر نیستم، مثل صدهزار روباه دیگر. ولی اگر تو مرا اهلی کنی، هردو به هم احتیاج خواهیم داشت. تو برای من یگانه ی جهان خواهی شد و من برای تو یگانه ی جهان خواهم شد... 

.

.

.



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۵
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۷)

۰۵ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۰۲ آسـوکـآ آآ
شازده کوچولو
هر دیالوگی ازش رو میشه بارها خوند و خسته نشد :)
پاسخ:
شازده کوچولو کتابی برای تمام دوران ..
هیچوقت کهنه نمیشه :)
خدا کنه که اهلی بشیم، اهل خدا
موفق باشید
پاسخ:
کاش :)
ممنونم همچنین
قاب خوبی گرفتی
به تو انتقاد نمی کنم چون دوست خوب من هستی
ولی خدایی انگار بلاگرها کتابی جز این نخوندن ..
هزاران بار این قاب رو دیدم :))
یه کتابه نخ کش شده . نه فقط وبلاگ . روزی ده تا توی اینستا
و هزارتا توی توییتر و.. می بینم . 

پاسخ:
من امروز بعد خوندن پست حوا جان یاد این قاب افتادم.
میدونم برای خیلی ها تکراریه.... اما برام دوستداشتنیه و دلم خواست که پستش کنم :)
حیلی هم عالی
پاسخ:
ممنون :)
فقط می‌تونم لبخند بزنم :)
پاسخ:
:)
اهلی شدن بد است !نمیدونم ولی بعدش بدبختی شروع میشود😒
پاسخ:
شاید هم خوشبختی شروع بشود🤔
میشه وابستگی
یه جاهایی سخت میشه
اگه یه طرف این طناب ول شه
پاسخ:
تا که از جانبِ معشوق نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی