" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

روزگارِ بدونِ نت را چگونه میگذرانید؟

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴ ب.ظ

یک عدد نیل هستم.پاکِ پاک.هیچ اثری از درد و خماری از روز شنبه تا کنون در من دیده نشده😎

اگه شما اذیت شدین بهتون تسلیت میگم.شما یک موتادید😁

از شوخی گذشته من یکى واقعا اذیت نشدم.خیلی وقته که ادمای واقعی زندگیم رو کنار خودم تحت هر شرایطی دارم و دایره ى ارتباطاتم خیلی محدود شده.فعالیت مجازیم،توی بلاگستان که خودتون میدونید چطوریه.اینستاگرام محدود.تلگرام و واتساپ محدود.واقعا چیزی اونجا انتظارم رو نمیکشه.البته دوستای مجازیم برام خیلی با ارزشن و دوستشون دارم.میدونم که نمیتونه این محدودیت ادامه داشته باشه،و اگه داشته باشه قطعا یه راهی برای دور زدنش پیدا میکنیم.همه باهم!

 

اگر از من بپرسید که این چند روز چطوری گذشت باید بگم که فکر میکنم از نظر احساسی احساس روزمره ی خیلیامون شبیه هم بود.

احساس خشم،غم،ناامیدی.احساس محدودیت.احساس اینکه تو کره ی شمالی دوم زندگی میکنم و نه از داخل و نه از خارج کسی به دادمون نمیرسه. و در نهایت حس خفقان.سکوت و نظاره کردن اخبار با نگرانی و بعضا با پوزخند!

هعی ... چی بگم که نگفتنش بهتره ! همه چى ارومه ما خیلی خوشحالیم.ما عاشق مسئولان کشوریم که انقدر به فکر مردمند.انقدر میان مردمند و مشکلاتشون رو لمس میکنند.انقدر رفاه،شغل و درآمد ایجاد کردند.ازشون ممنونم که ما انقدر اینده ی کشورمون امیدواریم و انقدر همه چی ارومه و هممون خوشحالیم!

 

از نظر فردی این روزا اینطور گذشت که یه اتاق تکونی اساسی کردم.کلی کتاب تاریخی خوندم و کلی خوابیدم و خواب های عجیب غریب دیدم.سرکار بودم و کلی ماجرا تو پاساژ داشتم.کلی با هوای پاییزی صفا کردم و خوشحالم بخاطرِ اینکه پاییزه. هرچند روزای خیلی سختی داشتم از اولین روز پاییز و درگیر اتفاقات مختلف بودم ولی بازم خوشحالم ازینکه پاییزه.بخاطر هوای سرد،لباسای گرم،شومینه ى روشن،بخاطر خوردن اش رو بالکن خونه وقتی نم نمِ بارون میباره.بخاطر اینکه منتظرم ترشی های رو ایوون جا بیفته.بخاطر کوفته ها و فسنجون ها و همه ی غذاهایی که تو پاییز خوشمزه تر میشن :دی شکمو هم خودتونید :d

 

+خب شما چطورید؟بیاین یکم از خودتون و حال و هوای پاییزیتون واسم بگید.

++اینجا کسی هست که کتاب کهن دیارا رو خونده باشه؟اگه اره نظرتون راجب کتابش چیه؟

 

 

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۸/۰۸/۳۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۹)

۳۰ آبان ۹۸ ، ۲۰:۴۹ باستان شناس

سلام

برای من که خیلی بد

چون کلی کار تحقیقی دارم که همش مونده و یک هفته الکی گذشت بدون نتیجه کلی فعالیت و بازدید میدانی داشتم هفته قبلی یکباره از شنبه .....

تمام هفته قبل رو مشغول کار عملی و تحقیقاتی بودم ولی الان توانیی مقاله دانلود کردن و فرستادن ندارم همینطور ارتباط با دوستان و اساتید رو

پاسخ:
سلام
ای بابا چقدر بد.حداقل اینترنت دانشگاه ها رو نباید قطع میکردن.تو کتابخونه ها کارتون راه نمیفته؟
خداروشکر که من درسم تموم شده و فعلا دانشجو نیستم :/
اصلا حیف عمرى که پای مقاله و تحقیق و درس بگذره تو این مملکت 😕
۳۰ آبان ۹۸ ، ۲۰:۴۹ یک پیاده رو

ای جنایتکار :)

گفتی فسنجون و کردی کبابم

من هم یک پیاده رو هستم، پاک پاک.

فقط از نان خوردن افتاده ام.

من هم فرصت کردم چند صفحه ای کتاب خواندم. بیشتر وقت ها مثل این اراذل محل که صبح تا شب توی کوچه پلاس هستند، پای سایت های خبری پلاس بودم تا خبرهای خوب بشنوم، که در این هفت روز متاسفانه خبری نشد. اما تا دلت بخواهد مثل ترول ها کامنت نوشتم برای خبرها ...

پاسخ:
ای داد من بیداد :)) 
ببخشید اگه دلتون خواست.
چقدر ناراحت میشم که اینو میشنوم جنابِ پیاده رو،بخدا اگه جوون ها گوشه ى پیاده رو یه بساط پهن کنند بهتر کاسبی میکنند تا با اینترنت.والا بلا درآمد و امنیت شغلیش بیشتره تو این کشور.
+من مدت هاست هیچ سایت و کانال خبری رو دنبال نمیکنم بس که میدونم خبر خوبی پیدا نمیشه و فقط اعصابم بهم میریزه.
۳۰ آبان ۹۸ ، ۲۱:۰۶ عباس ذوالقدر

منظورتون از کهن دیارا همون کتاب فرح هست؟

پاسخ:
بله خودشه

در مورد کتاب تاریخی تجربه خودمو بگم که کلا سراغش نرو چون نویسنده های ایرانی نود درصد چپ هستن و تاریخ جعلی تحویل میدن یه نمونش آبراهامیان که محبوب دل نظامه گرچه اصلا ایران نیست و نویسنده خارجی هم به هر عنوان کتابی مجوز چاپ نمیدن مصداقش قضایای 28 مرداده که از هر صد تاش نود و نه تاش میگه کودتاست:) یعنی کلا فارسی رو بی خیال شو هر چند که دیگه دسترسی به کتاب با زبان انگلیسی از قبل هم سخت تر شد میشه گفت ناممکنه تقریبا

پاسخ:
دقیقا من تو دوران کودکی و نوجوانی عاشق تاریخ بودم.بعد از مطالعه تعداد زیادی کتاب و راهنمایی های خانواده م مبنی بر اینکه تاریخ رو فاتحان مینویسند و تجزیه تحلیل خودم،دلسرد شدم از خوندنش.میدونم اوضاع کتب تاریخی توى ایران چطوریه.. اما این چندتا کتابی که خوندم اصلا نویسنده هاش داخل ایران نبودن.و فکر نمیکنم تحریف شده باشه ..در هر صورت واقعیت تاریخ همیشه پنهان نمیمونه و یه روزى تمام حقایق آشکار میشه...
۳۰ آبان ۹۸ ، ۲۱:۵۸ آفتابگردون ...

فک کنم در نوع خودت ریلکس ترین آدم توی بلاگرا هستی نسبت به قطع نت :)))

واسه چی اسم این همه چیز خوشمزه رو پشت هم ردیف‌ میکنی‌ بی ادب؟ نمیگی آدم ضعف میکنه و میمیره و خونش گردن توئه؟ 😢تکلیف من چیه حالا دلم خواست 

 

این روزا دارم درس میخونم برای آزمونم و روزای کمی هم سرکار میرم. نمیتونم از پاییز بیش از این لذت ببرم و از این بابت خیلی غصه میخورم... بقیه چیزا هم‌ میشه نت و مشکلات دیگه که امیدوارم کم‌ بگذریم ازشون واقعا.

علی سربازیش تموم نشد؟ :)

باید مجازات شی واسه این همه دیر به دیر سر زدنت بی معرفت 😔

پاسخ:
سلاااام بر افتابگردونِ عزیزم
دختر بگو چی شد؟؟؟ من تا الان فکر میکردم وبلاگتو آپدیت نمیکنی😦😱 پس چرا ستاره هات روشن نمیشه؟!چرا من رمز پست هات رو ندارم؟! ایا این بود آرمان های ما؟😢😢
الان کى باید مجازات بشه هان؟؟؟😤🙁
.
وی چند نفس عمیق کشیده سعى میکند به خودش مسلط شود تا جواب کامنت را بدهد
.
واسه اینکه دلم خواست😁ببخشید اگه دلت خواست😁 تشریف بیایید به صرف فسنجونِ شمالی در خدمتتون باشیم😁💙
اقا خوشبحالت که میتونی درس بخونی.من منابع ارشد رو گرفتم اصلا لاشو وا نکردم تا الان😕
اخی امیدوارم این وسط مسطها فرصتایی گیر بیاری و از پاییزت لذت ببری،چون حیفه واقعا

سربازی علی رو به اتمامه دیگه چیزی نمونده ^_^


بوخدا من نمیدونستم پست میذاری وگرنه حتما بهت سر میزدم :(( 

۰۱ آذر ۹۸ ، ۰۱:۰۷ دُردانه ⠀

نخوندمش. شاید یه روز بخونم.

پاسخ:
حتما بخونش.من دیشب تمومش کردم.
۰۱ آذر ۹۸ ، ۱۲:۲۳ آفتابگردون ...

ببین تو رو باید تیربارونت کرد 😂 سرزدنت هیچی، اصلا نه خبری از خودت میدی نه پستی نه چیزی انگار نه انگار😥

منم که تو هفت آسمون یک ستاره ام ندارم که روشن شه بعد تو میگی چرا ستارت خاموشه😭😭 

برمیداری الکی دعوت میکنی؟ اگه راس میگفتی منو به داداشت معرفی میکردی بی تربیت😒 دختر خوبی که هستم خانومم هستم کدبانو هم هستم تف به ریا خوشگلم هستم دگ چی میخوای😎 الانم که یسلامتی داداشت دوباره مال خودتون میشه😄 البته اگه زن‌نگیره🤗

دیگه چه خبر از خودت چه کارا میکنی چه کارا نمیکنی؟ 🙃

شروع کن به خوندن درستو خیلی خوبه. سخته ولی حس خوبس میده. میدونی چیه کلا برای شروع کردن باید یک هفته ای رو هرروز به زوووور خودتو وادار کنی به خوندن😁 هیچ راه دیگه ای نداره منم همین کارو کردم😂 بعدش دگ راه میفتی.

پاسخ:
😂😂😂 ایم سو سورى. کلا مدتیه که خاموش شدم.خودمم متوجه م ولی باور کن از بی معرفتی نیست. چه کنم که حس و حالش نبود😥 البته اگه ستاره ت روشن میشد محال بود بهت سر نزنم،من همش فکر میکردم فعالیت نمیکنی😥
حالا مثل بچه ى خوب بیا رمزاتو تقدیمم کن😒😒

این چه حرفیه؟ان شاءالله پررنگ ترین و قشنگ ترین ستاره ها مال تو باشه😁😍

😂😂😂 خب بگو چطوری رسما دعوت بعمل بیارم؟😁اتفاقا چند روز پیش ها بحث زن گرفتن بود علی میگفت من از دوستای تو خیلی خوشم میاد😁😁 نیس خودم خوشگل و خانوم و کدبانو و همه چی تمومم 😁 البته تف به ریا😁 دوستامم مثل خودمن😁 داداشم ازشون خوشش میاد🤗😂🙊

خبر هم سلامتی خواهر.کار و خونه و زندگی و سفر و مثلا درس هم میخونم🙊 
مرسی از راهکارت.از امروز یا فردا خودمو مجبور کنم ببینم فرجی میشه ایا؟🤔

حقیقتش من به نت احتیاج دارم شدیداً. مخصوصاً این روزها که قطع شده. آخه پیگیر یک بسته هستم که هیچ جایی نمیشه اون رو رهگیری کرد مگر از راه اینترنت. 

منم کسی رو تو نت ندارم که انتظارم رو بکشه و یا نیاز شدیدی به اینستا و اینها داشته باشه. فقط در حد رفع احتیاج. ولی نبود نت خیلی ها رو بدبخت کرده.

پاییز رو دوست دارم ولی حیف که شهر ما تو پاییز امسال بارندگی چندانی دشت نکرده و فقط سرمای هوا رو داریم.

پاسخ:
ای بابا چقدر بد.یعنی اداره هاى پست هم اینترنت ندارن؟ببین تو روخدا ملت رو چجوری تو زحمت انداختن واسه پیگیری کاراشون :( بله متوجهم..زندگی خیلی از ادم ها وابستگی شدید به نت داره.نمونه ش تاکسی های اینترنتی ..
گرونی بنزین هم داره تاثیرات خودش رو نشون میده.اخرای هفته پاساژ ما غلغله بود.پر از مسافر و گردشگر از راه دور و نزدیک.اما دیشب و امشب پرنده پر نمیزد به معنی واقعی کلمه.الان یه باک بنزین بخوای بزنی میشه ١٨٠ت.از کجا بیارن مردم :( خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو ،تازه یکم داشت بازار ارامش میگرفت دوباره بهم ریخت :(

اینجا از صبح یه بارون خیلی قشنگى داره میباره.نمیدونم کدوم شهر هستین ولی امیدوارم به زودی اولین دشت بارون رو از پاییز بگیرید :)

بسته من از راه یه دفتر خصوصی پست از آمـریـکـا فرستاده شده چون نمیشه که مستقیم بیاد ایران اول میره آلمان بعد میاد ایران. باید ببینی نمایندگی اون پست خصوصی در ایران کی هست و از این راه پیگیری کنی. اینترنت هم که قطعه و من نمیتونم آدرس سایتی که دادن رو باز کنم و مرسوله رو رهگیری کنم. اداره پست هم گفت این بسته رو به ما نمیدن و نمایندگی میاره دم خونه شما. تو وبم در این مورد چند دقیقه پیش نوشتم. 

قیمت خیلی چیزها گرون شده میگن بنزین گرون شده. مثل سالها قبل و اون همه حرف و حدیث و قول و قرار که دادن، کسی عمل کرد؟ جلوی گرونی گرفته شد؟ نه.

ما غرب ایران هستیم. امیدوارم همه جا بارون بباره. ممنون.

پاسخ:
چقدر ناراحت شدم از این شرایط و نگرانی هایی که راجب این بسته دارین.. الان ما باید به همه جای دنیا پرواز و پست مستقیم داشتیم.الان باید یه کشور توسعه یافته و مدرن بودیم و توى رفاه غوطه ور.. نه توى این وضع مزخرف که روز به روز بدتر میشه.خدایا نجاتمون بده :(

پستِ یکى از بچه های بیان رو دیده بودم که نوشته بود محدودیت رو دور زده و به اینترنت دسترسی داره.میخواین ادرسشو بهتون بدم که ازش بخواین بسته رو واستون رهگیری کنه؟یا مسیجی واسه اون شخصی که تو امریکاست از طرف شما بفرسته و ادرس وبلاگتون رو بهش بده؟ این راهیه که برای کمک به شما به ذهن من رسیده.

بعد تو اخبار میگن قیمت بنزین ربط به کالاهای دیگه نداره :))) قیمتا نباید افزایش پیدا کنه :)) اونایی هم که معترضن دشمنن.نباید سرمو بکوبم به دیوار الان؟
ان شاءالله به زودی همه جاى ایران بباره.پربرکت و بی خطر :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی