" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

از پشتِ شیشه

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸ ب.ظ

کسانی که منو میشناسند میدونند که یکی از مکان های مورد علاقه م جاده چالوس یا همون کندوانه.مخصوصا تو فصل پاییز.واقعا دیدنِ مخملِ زرد و نارنجی رو تنِ کوه های البرز منو به وجد میاره.میدونستم هنوز اونقدر پاییز نشده که با کندوان پاییزی مواجه بشم.باید صبر میکردم تا اواخر آبان و آذر ..اما در عین ناباوری جاده یه دست زرد و نارنجی بود.کلی خوشحال بودم که پیش از موعد اینطور شده!تا اینکه ماهان از ماشین پیاده شدم و عینکمو از روی چشمم برداشتم!...

جاده سبز بود!

اونجا متوجه شدم که کُلِِ جاده رو از پشت شیشه ی عینک اونقققققدر پاییزی دیدم :)




موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

چقدر جالب:))
یاد یه داستانی افتادم راجع به عینک، بی‌ربط و طولانیه البته:))
یه آقایی دچار یه مریضی مشه، میره پیش چشم پزشک، بعد چشم پزشک بهش میگه برای درمان باید مدتی فقط رنگ سبز ببینی.
این آقاهه هم چون خیلی پولدار بوده، کلی خرج می‌کنه و همه‌ی وسایل خونه و محل کار و خلاصه هر چی باهاش سروکار داشته رو سبز می‌کنه. بعد از یه مدت یه آدم فقیر با همون بیماری رو می‌بینه که درمان شده. می‌پرسه تو چی‌کار کردی که خوب شدی؟ من کلی خرج کردم و همه‌جا رو سبز کردم. اون فقیره هم میگه هیچی، یه عینک با شیشه‌ی سبز خریدم.
پاسخ:
مرسی که داستانشو تعریف کردی😁 خیلی جالب بود.
خیلی از مسائل به ظاهر سخت زندگی با همین اقدامات ساده حل میشه واقعا..
(نیل رحمة الله علیه😁)
قضیه اون بنده خدا ای که تو کوچه میزنه تو گوش داداش کوچیکش میگه تا این وقت شب کجا بودی؟ داداشه میگه عینک دودیتو بردار. یارو عینکشو برمیداره باز میزنه تو گوش داداشه میگه از دیشب تاحالا کجا بودی🤣😁
پاسخ:
چقدر داستان داره این عینک 😁😂😂
اینجاست که گول احساساتتو نباید بخوری😁
کمترعشقولانه بازی دربیار😁
پاسخ:
عزیزم من که فرشته نیستم 😁 انسانی هستم سرشار از احساساتِ رنگارنگ 😝
۲۰ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۰ آسـوکـآ آآ
من عینک آفتابی میزنم انگار کورم...

پاسخ:
منم باهاش راحت نیستم
مخصوصا موقع رد شدن از خیابون😁
ولی تو ماشین برای جلوگیری از کور شدن و سردرد خیلی خوبه😎
ما هیچ ، ما نگاه...
نمی دونم چه ربطی داشت البته.یه چیزی نوشتم سخت نگیر کی به کیه
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی