" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

سر به زیرى تا کجا واقعا😅🤦🏻‍♀️

جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳ ق.ظ

 

امروز على و مامان اومدن دنبالم که باهم بریم هایپرمى برای خونه خرید کنیم.بعد چون ماشین بنزین نداشت قرار شد من و مامان بریم سریع خرید کنیم تا علی از پمپ بنزین برمیگرده بیایم بیرون.ماهم با سرعت تمام مشغول خرید و جابجایی وسایل داخل چرخ دستی بودیم تا یه وقت علی معطل ما نشه.مشغول چک کردن تاریخ یه وسیله ای بودم که حس کردم یه اقا پسر قد بلند و خوشتیپی به شدت منو زیر نظر داره.تقریبا کنارم ایستاده بود.

سرمو بالا نیاوردم که نگاهش کنم همونجوری سربه زیر وسیله رو گذاشتم تو سبد و هلش دادم رفتم چند متر جلوتر.تو دلم گفتم کاش پسره رو نگاه میکردم ببینم چه شکلیه لاقل!برگشتم که ببینم مامانم کجا رفتم دیدم عه!

اقا پسر مذکور علیه که پیش مامانم وایساده :)))

غش کرده بودن از خنده و عکس العمل من.انقدر سر به زیر نباشم اخه! رفتم پیششون و گفتم اخ علی تو دلم گفتم این پسر خوشتیپ کیه منو اینجور زیر نظر داره :)) ولی سرمو بلند نکردم ببینمت :)) گفت هان که اینطور !!!

پسر خوشتیپ اره؟؟ 😒😒😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۲۲
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

گشنگ بود:))

پاسخ:
میسی :)))

خواهر برادری چه بده بستونی دارن😄😝😏🤭

پاسخ:
اى بابا ای بابا😅😅😛😛
۲۲ اسفند ۹۹ ، ۰۵:۱۵ میرزا نوشته

سلام خانم نیلگون

آرشیو یکسال وبلاگتون نیست

سال ۹۵

اون سال چی شده؟ اگه خواستید توضسح بدید

پاسخ:
سلام
ارشیو سال ٩٤ و ٩٥ تو یه ادرس دیگه هست.اونجا مینوشتم.
بعد از دوسال نوشتن،اون وبلاگ رو رها کردم و اومدم اینجا.
قبل از سال ٩٤ هم تو بلاگفا مینوشتم.اما متاسفانه بعد از اتفاقی که برای وبلاگهامون تو بلاگفا افتاد،به بیان مهاجرت کردم.
۲۲ اسفند ۹۹ ، ۱۹:۲۱ میرزا نوشته

عجب، قدمت دیرینه ای در بلاگنویسی دارین خیلی عالیه

پاسخ:
همینطوره ممنون

😂🚶‍♀️😂😂😂🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

پاسخ:
 اینم شانس مایه :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی