" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

نشونه پشتِ نشونى

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

 

نشونه ها روز به روز بیشتر میشن ... با دیدنشون قلبم میگیره،بغض دارم.یه کلیپ سه چهار دقیقه ای ،میتونه تا مدتى فکرتو مشغول کنه...سعى میکنم درس بگیرم و ازش بگذرم.دلم میخواست به بعضیا نشونش بدم.. اما بعضیا چه اهمیتى براى من دارن؟ کجاى زندگى من جا دارن؟ هیچ جایی ندارن.نیازى به ثابت کردن خودم به ادمهای بى وجود و بی ارزش ندارم.من فقط میخواستم خودمو به خودم ثابت کنم که کردم.

تموم شده نیلوفر! تموم شده ... با خودت رو به رو شدى.با همه ى خودت رو به رو شدى.حالا خودتو بهتر از هر زمانى میشناسى.ببین... اینهمه درد کشیدن ارزشش رو داشت.ببین چقدر رشد کردى ...ببین چقدر تغییر کردى.. بینشت،جهان بینیت،کلا نگاهت چقدر به زندگى تغییر کرده...قلبت... قلبت چقدر مهربونتر شده؟

قشنگى های زندگى در انتظارته.شادى هاى بزرگ.صداى بارون.بیکرانِ نیلگون.جوونه هاى سبز.شکوفه هاى سفید.همه ش مال توئه...

پر بگیر.تو اسمون نیلگون پرواز کن ..

 

 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۱۸
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

بی اهمیت ترین چیز برای من فکر اطرافیانم درباره خودم وکارهامه.

پاسخ:
واقعا به کسى مربوط نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی