" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

Happiness

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۱۴ ق.ظ


خوشحالی هاى امروز عبارت بودند از:

 

١:امروز صبح زود رفتیم بازار روز.هوا سرد و بارونى بود،بازار هم کم و بیش شلوغ بود.چرخیدن توى بازار روزای شمال روحمو تازه میکنه.تصمیم گرفتم که حتما هفته ای یه بار برم اونجا و کیف کنم از چرخیدن و خرید کردن تو بازار.کلی میوه و سبزی و زیتون و ترشی خریدیم و ماهی تازه هم از بازار ماهى فروش ها گرفتیم.

ماهى سفید و کفال خریدیم و امروز ناهار ماهى داشتیم.میرزا قاسمى هم کنارش داشتیم.یه غذای کاملا شمالی تو یه هوای  بارونى و سرد زمستونى.نگم که چقدر چسبید.

 

٢.موتور سوارى با على.اخ نمیدونید که چه کیفی میده وقتی ترک موتورش میشینم و از سرکار باهم میریم خونه.تو زمستون و سرما مزه ش خیلی بیشتره.حین راه چند بار باید تاکید کنه که محکم بشین ! و جیغ های از سر هیجان و ترس منم باید تحمل کنه :دى ولی خیلى خوش میگذره.

 

٣.بازى با توله سگ علی که اسمش Billy عه :)) اخ نمیدونید چقدر کیف میده وقتی از پله هاى خونه میرم پایین،میبینم یکى اون پایین انتظارمو میکشه و بعدش با خوشحالی دور پروپام میپیچه! چقدر این موجودات ناااازنین و با احساسن.انقدر چیزای حیرت انگیز ازش دیدم این مدت که انگشت به دهان نظاره گرممم.بارالها!این چه موجود با احساس و مهربون و باهوش و با عاطفه ایه🥺عزیززممم... حضورش باعث شده که احساس کنم تو کارتون های والت دیزنی زندگی میکنم🥰

 

٤.خوشحالى بعدى مربوط به فروختن جنس به یه مشتریِ بدقلقه :))وجدانا ازین مشتریای اذیت کن نباشید دیگه.هی صدتا پرو نکنید اخر بخوای دربرید 🤨 ولى من نذاشتم در برن😅

 

٥. بذارید بشمارم.یک دو سه ...چهار پنج! امشب واسه خودم پنج تا گوشواره خریدم و بسى خوشحالم.یکى از یکى خوشگلترن.ولی من عاشق اونى شدم که قلبیه😍خیلی ظریف و نازه.الانم تو گوشمه🥰

 

٦.یه خرید اینترنتی داشتم امروز مبلغ دو میلیون تومن!پولِ بی زبون رو بعد از کلی استخاره و مشورت ریختم به حسابش.ایشالا که کلاهبردار نباشه.اگه دو میلیون نازنینمو بالا بکشه،اگر بارررر گرااان بودیممم رفتیممم اگر نامهرباااان🥺 آخ قلبم !

 

بعد نوشت:نگران نباشید.کلاهبردار نیست :))

 

 

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۹
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

وای تو چه خوشبختی 😍😍😍😁😁😁😁

همون بند اول برای خوشبختی کافیه

 

پاسخ:
خوشبختى مگه چیه؟ همین اتفاقات کوچیک همراه با داشتن یه دلِ شاد و آروم :)

ناگفته نماند که نویسنده این پست؛در چهارماهِ گذشته سختترین لحظاتِ عمرش را سپرى کرده.لحظاتى کابوس وار و نفس گیر.
اما خیلی براى بهتر شدنِ حالش سعى کرده.و همچنان داره سعى میکنه تا قویتر از قبل، به زندگیش ادامه بده :)
۱۹ بهمن ۹۹ ، ۱۱:۴۲ هیـ ‌‌‌ـچ

همیشه شاد باشی :)

پاسخ:
مرسی همچنین :)

آقا دلم آب شد برای شمال زیبا که:))))))))

پاسخ:
 اوخى :))) ایشالا کرونا بره بیاین^_^

آفرییییین دقیقا همینطوره 

چقدر خوب که اینجوری فکر میکنی 😍 

همیشه خوب باشی دوست من ❤🌷💐

پاسخ:
ممنونم عزیزم همچنین شما 🌺💕💙

دلم شمال میخواد و سفر پوسیدیم ته خونه و تو ماسک:/

عه سگ دارین؟؟😍

۱ میترسم ۲ میفرمایند نجسه😒۳ ولی دوستشون دارم😄

موتور سواری میکنی 🤔خاطره ی خوشی ندارم ازش ولی هیجانش زیاده😁

مشتری بدبختم میخواد خرید کنه ولی وسواس داره😂

نمیدونم برا بقیش نوشتم یا نه حال و حوصله ندارم پیر شدیم🥴🥴🥴

 

پاسخ:
اوخى ایشالا کرونا بره یا واکسن برسه بهمون بزنى بیای

بعلهههه سگ داریم🥰
١.منم میترسیدم ٢.نجس افکارِ اوناست ولى ما باز احترام میذاریم بهشون نظافت رو رعایت میکنیم و تو حیاط نگهش میذاریم.
من که تا بحال بهش دست نزدم بخاطر همین افکاری که تو سرمون کردن.بیشتر به پرو پام میپیچه ولی دستم میشه شست.لباس و کفش رو میشه شست و هیچ دستوری نداره .انقدر مهربون و با احساس و باوفاست این موجود که نگو.

موتور سوارى دوست :)) خطرناکه دیگه باید مراقب باشی.
مشتری وسواسی ندوست :))
دشمنت پیر بشه عه😒

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی