" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

ما را همه شب نمیبرد خواب

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۵۷ ق.ظ

 

همه شب که نه ولی دیشب و امشب خواب نداشتم.میگن شبهایی که خوابت نمیبره ینفر بیداره و داره بهت فکر میکنه اینه که خواب از سرت میپره! هزارتا کار و زندگى دارم فردا و از دو شب تا الان بیدارم.

جان هرکسی که دوست دارى بیخیال من شو بذار بخوابم نصفه شبی ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۵
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۴)

۰۵ بهمن ۹۹ ، ۰۴:۰۵ 1 بنده ی خدا

ای خفته ی روزگار دریاب

پاسخ:
در نمی یابن که
۰۵ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۳۵ هیـ ‌‌‌ـچ

شما رو نمی‌دونم اما تجربه به من ثابت کرده این بی‌خوابیا علتش فکر و خیالای خودمه وگرنه کسی عمراً به من فکر کنه :)) :|

پاسخ:
ولى من مطمئنم که دارن بهم فکر میکنند :| :))) البته اینکه سرِ شب میخوابم بی تاثیر نیست! مثلا الان خوابم میاد 😕

سلام 😊

 

چه حسن تعلیل جالبی!! 

پاسخ:
 سلام :) 

به به😯 به سلامتی🤭کیه که به نیل ما فکر میکنه نمیزاره بخوابی🤔

پاسخ:
یکى دوتا نیستن که خواهر! ایش حتی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی