" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

سینه از آتشِ دل در غمِ جانانه بسوخت...

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۱ ب.ظ

 

انگار که ساعت ها و ساعت ها گریه کرده باشم،چشمام میسوزه.گاهی بصورتم دست میزنم که شاید اشکامو پاک کنم.ولی اشکى نیست.کاش بود.کاش گریه کرده بودم.کاش یه چیزی و یه راهی بود که این وجود سرتاپا آتیش رو آروم کنه.اما هیچی نیست.هیچی نمیتونه این درد رو تسکین بده.

خدایا،یادته ازت خواسته بودم که معجزه هاتو نشونم بدی؟معجزه ی واقعی.گفته بودم دل خوش کنک الکی نمیخوام.

الان دلمو ببین.ببین چه حالیه...شکسته،آتیش گرفته،سوخته و خاکستر شده،هیچی ازش باقی نمونده.دیگه دلی نمونده که حتی الکی خوش بشه.چیکار میکنی با بنده هات؟هان؟چیکار میکنی خدا؟چی رو میخواستی بهم نشون بدی؟تهش رو؟ تهِ تهِ قصه،برای من همینه؟ همین؟

 

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۸
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

۱۹ آذر ۹۹ ، ۱۹:۳۳ هیـ ‌‌‌ـچ

خدایا هوای دلِ نیلگون ما رو داشته باش :(

پاسخ:
خدایا حرفشو گوش کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی