" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

🥺

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۲ ب.ظ

یک عدد نیلگونِ بسیااااار ضدحال خورده هستم

نمیدونم چطور شده که تمااااامِ ویدیوهای گوشیم به استثناى پنج شش تایی که این اواخر گرفتم پاک شده.حدود ١٥٠ تا کلیپ بود که تو پنج سال اخیر گرفته بودم و همه شونو دوست داشتم😭مطمئنم دستم نخورده چون سیستم ایفون اینطوریه که وقتی حذف کنی اول میره تو حذف شده ها ولی اونجا رو نگاه کردم و نبودن😭 عکسام ظاهرًا سرجاشونند ولی ویدیوهام...🥺 من ویدیوهای نازنینمو میخوام😭

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۵
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

۱۵ آذر ۹۹ ، ۲۲:۳۸ هیـ ‌‌‌ـچ

احتمالاً روی آیکلود سیو بودن و الان از روی آیکلودت پاک شدن

پاسخ:
فکر نکنم.تو همون پوشه ویدیوهام بودن :((( یهو ناپدید شدن :(
من حدس میزنم چون گوشیم میخواسته اپدیت بشه و فضای کافی نداشته زده اونا رو حذف کرده 🥺
۱۶ آذر ۹۹ ، ۰۸:۲۸ هیـ ‌‌‌ـچ

محدودیتی نداره آخه، شما از توی گالری هم می‌تونی مستقیم عکسا و فیلما رو روی آیکلودت داشته باشی.

البته این‌که میگی هم محتمله چون سیستم وقتی جا نداشته باشه و خودتم کاریش نکنی، موقع آپدیت خودش فایلا و برنامه‌های بلااستفاده رو پاک‌سازی می‌کنه و از اون جایی که شعور نداره تا بفهمه بعضی چیزا بی‌استفاده نیستن، از این دست اشکالات هم پیش میاره...

پاسخ:
میدونم ولی مطمئنم که ایکلودم فعال نیست :(
دیروز میخواستم یه استوری بذارم از حیاطمون.فیلم قشنگی شده بود از درخت خرمالو و پرتقال و به و ...
رفتم تو پوشه ویدیوهام دیدم عهههه کل فیلمام پاک شده! 
بعد که یکم غصه خوردم گفتم میرم یه ویدیو دیگه میگیرم ،کاری که نمیشه کرد،فدای سرم!رفتم رو بالکن دیدم که عهههه بابام تماااام خرمالو ها رو از رو درخت چیده :((
صبح رو درخت بودن ها ،نمیدونم کی و چطور رفته بود چیده بودشون.
خلاصه نه فیلم ها برگشتن نه دیگه اون فضا بود که بتونم تکرارش کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی