" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

چقدر خوبه که صدای هایده هست..

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۸ ب.ظ

 

خودم تنها تنها دلم

چو شامِ بی فردا دلم

چوکشتی بی ناخدا

به سینه دریا دلم

به سینه دریا دلم

 

 

تو ای خدای مهربان

تو اى پناه بی کسان

به سنگِ غم مشکن دگر

چو شیشه مینا دلم

چو شیشه مینا دلم

 

تو هم برو ای بی وفا مبر بر لب نامِ مرا

دل تنگم بیگانه شد نمیخواهد دیگر تو را

نشانِ من دیگر مجو حدیث دل دیگر مگو

دلم شکسته زیر پا نمیخواهد دیگر تو را

نمیخواهد دیگر تو را

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۳
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

بانو هایده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی