" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

من امروز یه کشفی کردم

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۲۶ ب.ظ

چه کشفی؟

الان بهتون میگم.

پس از قرن ها امروز وویس پر کردم و فرستادم واسه صحبت کردن.بعد هی صدای خودمو گوش کردم هی گفتم اخی الهی قربون صدای مخملی و بلورین خودم بشمممم :دى هی صحبت هامو گوش کردم هی از حرفای خودم ارامش گرفتم گفتم بارالها چه دختر باکمالاتی ام من😆

ایا شما هم اینجوری هستید یا من خودشیفتگیم شدیدًا عود کرده؟

اخه شنیدم بیشتر ادمها صدای خودشونو دوست ندارن.حتی شنیده شده اقامون ابی (!) هم دوست نداره صدای ضبط شده ی خودشو بشنوه🤨 لذا بیاین ازتون سرشماری کنم تا کشفیاتم تکمیل بشه.

پیشاپیش هم از همکاریتون متشکرم🤭 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۹
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۹)

۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۱:۳۳ فاطمه ‌‌‌‌

من اولش خوشم نمیومد از شنیدن صدای خودم ولی بعد بهش عادت کردم. ولی فقط یه بار پیش اومده که گفتم واو چه صدای خوبی دارم :)) هیچ‌وقتم نفهمیدم اون یه بار فرقش چی بود :))

پاسخ:
معمولا اون اولِ اول ادما وقتی صدای ضبط شده ی خودشون رو میشنون خوششون نمیاد.ولی بعدش بقول شما عادت میکنند :دی
اون یه بار حتما مثل خواننده ها رفته بودی تو حس :)))

من دوست دارم صدام محکم باشه ولی وقتی دیگران گوش می دن فکر می کنن گوینده یه دختر بچه ی ابتداییه! که خیلی عجله ای ور ور می کنه. خودم وقتی صدامو گوش می دم پنچر می شم.

(:  امیدوارم یه روز مثل تو از صدای خودم خوشم می یاد.

پاسخ:
ای بابا اخه چرا؟ :)))

منم صدام خیلی پرفکت و افسانه ای نیست :دی ولی خب دوسش دارم ^_^ توام حتما داری شکسته نفسی میکنی.خیلیم خوبه صدات😆
۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۱:۵۹ 1 بنده ی خدا

😂والا من با صدام اوکی ام(البته نه همیشه) ولی وقتی وویس میدم واسه یکی،چندبارم خودم گوش میکنم که بفهمم چی گفتم و اونی که میشنوه چه برداشتی خواهد داشت

پاسخ:
خب خداروشکر که باهاش اکی ای.یعنی تند تند حرف میزنی؟😆

والا من نه اینکه بدم بیاد‌ها ولی به نظرم صدام در حالت عادی خیلی بهتر از صدای ضبط شده‌ست :)

پاسخ:
اون که صددرصد:)))
راستی !
تولدت مبارک خانوم،بقچه ی دوست داشتنی و مهربون💙 
برات آرزوی سلامتی و موفقیت و عاقبت بخیری دارم.شاد باشی همیشه🥰
۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۴:۱۵ 1 بنده ی خدا

 اره زیاد وویس میدم😂

پاسخ:
خیلی خوبه که.وقتی زیاد وویس میدی میتونی بیشتر تمرین کنی و شمرده تر و واضح تر حرف بزنی تا کم کم اونی بشه که خودت میخوای :) برعکس،من خیلییی کم پیش میاد که وویس پر کنم :)))
۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۶:۳۷ هیـ ‌‌‌ـچ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ****** **** ****** ***** **** ** ******** **** ** *** **** *** **** ***** *** **** ***** :)

والا استادم که میگه صدام خوبه، دیگه بقیه‌اش رو خدا می‌دونه! D:

پاسخ:
اولا عذر خواهى میکنم بابت قسمت هایی از کامنت که پاک شد.
دوما هرچند که خیلی سعی کردم کنترلش کنم اما گویا تلاش مذبوحانه ای بود.مرسی واقعا. لطف داری :)
ببین استادت میدونه خدا هم که میدووونه ،فقط ما نباید بدونیم؟؟! بی زحمت یه "جانِ مریم" بخون برامون پست کن .
پیشاپیش هم دستت درد نکنه مرسی D:
۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۷:۳۵ ویلیام (کپوی سابق)

دیگه اون اعصاب‌خردی اولیه رو ندارم از صدام، عادی شده

پاسخ:
اعصاب خردی چرا :) طبق تحقیقات من اکثر مردم، اون اوایل از صدای ضبط شده ی خودشون،خوششون نمیاد.لذا برای همه عادی میشه
۳۰ آبان ۹۹ ، ۱۸:۳۱ 1 بنده ی خدا

😂 نه متاسفانه اینکه شمرده حرف بزنم یا سریع به مود آون لحظه ام بستگی داره. وویس بده.بذار ملت استفاده کنن

پاسخ:
میدونی اخه خیلی کم پیش میاد که موقعیت وویس فرستادن داشته باشم.مخصوصا تو محل کارم که جای شلوغه نمیشه.بخاطر همین وقتی سالی یه بارى وویس میفرستم دوستام خیلی ذوق زده میشن.میگن چهههه عجب.صداتو شنیدیم دلمون وا شد :دى

ای جان *_*

خیلی خیلی ممنونم از محبتت عزیزم :)

مرسی بابت دعای قشنگت. منم امیدوارم که برات بهترین ها اتفاق بیوفته و حال دلت خوب خوب باشه و از بازی های مزخرف سرنوشت با حال خوب خارج بشی :)

ماچ بهت :)

پاسخ:
مرسی عزیزدلم
منم بابت دعای قشنگت ازت ممنونم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی