" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

این من هستم

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۳۵ ب.ظ

 

چقدر نوشتن از من سخته.

چند وقت پیش ها خواب دیدم موهای رنگِ شبم رو رنگ کردم.تعبیرش این بود که افکار و اعتقاداتت دگرگون میشه.

 

نمیدونم هنوز اون منم یا منِ جدیدی ام.منى که هر لحظه در حالِ تغییرم و این تغییر .. ابدا بد نیست ... 

 

من ... خیلی وقته که سرپوش گذاشتم رو احساسات و افکارم.با کمتر کسی حرف میزنم.کمتر مینویسم.کمتر دردودل میکنم.کمتر دلم میخواد کسی منو بشناسه.یه حصار محکم کشیدم دور خودم که کلیدش دست خودمه.هروقت که دلم بخواد قفل این حصار رو باز میکنم.

 

 

 

"گم شدم در این هیاهو گم شدم

توکجایی تا بگیری داد من؟

 گر سکوت خویش را می‌داشتم

زندگی پر بود از فریاد من"

 

 

+ممنونم از دعوت دوستاى خوبم. الهه و مستر هیچ

++دعوت میکنم از تمام کسانی که این پست رو میخونند و دوست دارن که تو این چالش شرکت کنند.

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۴
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

۰۴ آبان ۹۹ ، ۲۰:۰۲ هیـ ‌‌‌ـچ

مرسی که نوشتی رفیق جان ^_^

چه خواب خوبی، خیر باشه :)

آره واقعاً منم موافقم، هر چی حصار بسته و تنگ‌تری داشته باشیم توی این زمونه بهتره...

راستی فقط یه جسارتی، لینکی که به پست من دادی، لینک به آخرین کامنتِ زیرشه، بی‌زحمت اینو (https://hichx.blog.ir/post/11) جایگزینش کن :)

پاسخ:
خواهش میشود :)
مرسی ایشالا
واقعا همینجوره ...

عه.سرکار با گوشی پست رو نوشتم و بعدش دیگه مشتری اومد اصلا فرصت نکردم لینک ها رو چک کنم.
تصحیح شد :)

ممنون که نوشتی:)

پاسخ:
خواهش میکنم :)
برای تو که مشکلی پیش نمیاد الهه؟ چونکه خارج از چهارچوب و دلى شرکت کردم؟

نه بابا، چه مشکلی:))

اتفاقا با این قوانین سفت و سخت داشتم فکر می‌کردم هر کیو دعوت کنم بیشتر انداختمش تو دردسر و باید بیام عذرخواهی کنم:))

پاسخ:
خب خداروشکر :))
اخه دیشب هاتف بهم پیام خصوصی داد که شما اصلا قوانین رو خوندی؟ چرخه ی چالش خراب میشه این شکلی :|| 
یاد اسمسها و پیامهای تلگرامی صلوات و دعا و .. افتادم که میگفتن زنجیر رو قطع نکن اگه به پنج نَفَر نمیفرستى بگو بهم تا مدیون نشی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی