" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

اسکپستوپاترونوم

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰ ق.ظ

 

میدونید چیه؟ کم کم دارم به این نتیجه میرسم که ماگل ها وجود دارن.هاگوارترز و مدرسه های مشابهش تو گوشه گوشه ی دنیا دایرن.احتمالا ولدومورت برگشته و یه نبرد پنهانی تو جامعه ی جادوگرى در حال انجامه و همه ی این چیزایی که اینروزا داریم میبینیم و از درکش عاجزیم زیر سر ولدومورت یا یکی شبیه اون و مرگخوارانه.همین کرونا اصلا هیچ چیزش با عقل جور در میاد؟ معلومه که نه ! از کجا معلوم که دیمینتورها از ازکابان فرار نکرده باشن و به ما ماگل های بی پناه در حال حمله نباشن؟ اخبار بد،انفجار اتش سوزی سقوط هواپیما بیماری وحشت سرتاسری تو کل دنیا اینا واقعا از چی سر میزنند؟ گویا خانوم رولینگ سالها پیش زندگی حال حاضر ما رو تو یه مجموعه کتاب تخیلی به رشته تحریر درآورده ! حالا ما درست وسط این کتاب یا فیلم تخیلی زندگی میکنیم و هیچ پایانى برای این داستان ترسناک متصور نیستیم.

یعنی نبرد بین کی و کیه؟ سر چی و چیه؟ کاش یکی جواب این سوالات رو میدونست..

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۶
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۸)

یعنی میشه با گفتن این ورد همه ی تاریکی ها بره؟ 

پاسخ:
کاش میتونستیم ارتش دامبلدور بسازیم.. اونوقت باهم تمرین میکردیم و یه عالمه سپر مدافع نقره اى میساختیم
تا همه ی سیاهی ها رو بشوره و ببره...
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۴ مترسک ‌‌‌‌‌

اعتراف می‌کنم هری‌پاتر جزو معدود کتابا و فیلمایی بوده که نخوندم و ندیدم چون واقعاً از یه جایی به بعد نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم، شاید علتش این بود که می‌ترسیدم روزی زندگیامون این شکلی بشه، نمی‌دونم...

پاسخ:
از کجا به بعد نتونستى باهاش ارتباط بگیری؟

هرى پاتر محبوب ترین کتاب و فیلم من تو دوران نوجوانى و جوانى بوده.. بارها کتابش رو خوندم.تو هاگوارترز زندگی کردم و در نبرد علیه سیاهی باهاشون جنگیدم و منتظر میموندم تا نور بتابه و اون همه سیاهی تموم بشه...
راستش سه سال پیش بود که برای اخرین بار خوندمش.بعد ازون به خودم گفتم دیگه نمیتونی این حجم از تخیل رو تاب بیاری.دیگه از سن خوندن هری پاتر گذشته و نمیتونی باهاش ارتباط برقرار کنی.
درست از همون موقع زندگیمون هری پاتری و تخیلی شد!
 حالا هم که انگار قدرت ولدومورت به اوج خودش رسیده...


۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۲ مترسک ‌‌‌‌‌

حقیقت یادم نیست، چون ماحرا برای ۱۱۶-۱۷ سال یشه، شایدم بیش‌تر

پاسخ:
خیلی فرصت داشتی برای خوندنش.احتمالا از ژانر تخیلی خوشت نمیومده

منم یادمه تو دوره ی نوجوانی با چه شوقی یکی یکی کتاب های هری پاتر رو میگرفتم و میخوندم

و حتی به کتابش فقط بسنده نکردم و بازی کامپیوتری و پوستر و کارتونش رو هم گرفتم :)

پاسخ:
منم همینطور بودم :)
۱۶ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۲ مترسک ‌‌‌‌‌

تخیلی دوست دارم ولی تخیلی اون مدلی دوست ندارم. مثلاً عاشق گودزیلا و پارک ژوراسیک و شیرشاهم! اما با اون سبک تخیل نمی‌تونم ارتباط برقرار کنم، همین مشکل رو با ارباب حلقه‌ها هم دارم

پاسخ:
منم نتونستم با کتاب و فیلمِ ارباب حلقه ها ارتباط برقرار کنم.به هیچ وجه.اصلا شبیه به دنیای هری پاتر نبود.
یه فیلم بود بازی تاج و تخت.از اونم خوشم نیومد.گودزیلا و سمندون و اینام که اصصصلا دوست ندارم :))))

شیرشاه که جزو کارتونهای دیزنی محسوب میشه و کلا بحثش جداست.اونا رو همه دوست دارن :دی

۱۶ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۲۱ مترسک ‌‌‌‌‌

واقعاً چرا گودزیلا رو با سمندون یکی می‌کنید؟ :)) گودزیلا یه افسانهٔ ریشه‌دار ژاپنیه و سمندون حاصل مشکل شخصی برنامه‌سازهای دهه ۶۰ و ۷۰ با کودکان اون دهه‌ها بود =)) ظلم نکنید به گودزیلای طفلک :))

پاسخ:
خب اعتراف میکنم که راجب گودزیلا هیچ اطلاعات دقیقی ندارم فقط قیافه ش وحشتناکه :/ 
سمندون :((( خدا لعنت کنه تهیه کننده و کارگردان و کلیه عوامل اون برنامه رو ! هنوز که یادش میفتم تپش قلب میگیرم :((
۱۷ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۱ مترسک ‌‌‌‌‌

گودزیلا خوشگله که D:

پاسخ:
خیلی :)))آخه کدوم دایناسورى خوشگله که گودزیلا باشه :دی
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۵۰ مترسک ‌‌‌‌‌

همه‌شون D:

البته گودزیلا دایناسور نیست، جزو هیولاها طبقه‌بندی می‌شه :))

حالا ملانقطی نشم، نمی‌شه :))

پاسخ:
چه با مسما.واقعنم ملا نقطی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی