" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

خروج از قرنطینه

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵ ق.ظ

از دیروز من برگشتم سرکار.الکی الکی قرنطینه شکسته شد.

پاساژ باز شده.کل دیروز مشغول جابجایی اجناس بودم..مشغول چیدن جنس های تابستونه و جابجاییش با کارهایی که برای عید اورده بودیم.موقع کار کردن یه حال غریبی داشتم.قاعدتا باید خوشحال میبودم.

اما مثل نظریه ی تایم هاوکینگ برمیگشتم به عقب.به روزهای قرنطینه و قبل ترش.رسیدم به أواخر بهمن.چقدر برنامه داشتیم.تازه ی اماده ی برداشتِ زحمات یک ساله مون شده بودیم... تازه مغازه ها چیده و اماده و پر از جنس شده بودن برای فروش عید.ولی در عین ناباورى همه چی بهم ریخت.جوری اسفند و فروردین گذشت که تو مخیله مون نمیگنجید...اصلا چی شد؟کی رفت؟از رو تقویم پریدیم؟ 

تعطیلات عید،شلوغی هاى شمال،مسافرت هاى بهار؟ شور و شوقِ اسفند؟اینا چرا حذف شدن ؟!!

بعد به خودم میومدم... گفتم خب..

شد دیگه.اتفاق افتاد.برای همه.ان شاءالله که بلا دور شه از همه ى دنیا و همه سلامت باشن.

امیدوارم حالا که برگشتیم سرکار،کار کردن ما باعث اسیب رسیدن به هیچکسى نشه..امیدوارم خدا به کسب و کار همه برکت بده..

زندگی به شهرم برگشته..اکثر مشاغل فعالن. تو پاساژ رفت و امد میشه.نه به اندازه ى بانک ها و اداره جات؛ولی ادما میان و میرن.امروز یه خانومی رو دیدم که حداقل چهل تا نایلون خرید دورو برش بود.انقدر خوشحال شدم که خدا میدونه.. خدا بهش خیر بده و به کسب و کار همکارام برکت.بازاری ها تو این مدت خیلی اذیت شدن و خیلی صبوری پیشه کردن.امیدوارم که بازار روز به روز بهتر بشه و این ویروس خیلی زود نابود بشه.

امیدوارم به بازگشت روزهای خوب،روزهای بدون کرونا.

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

انشاالله خدا به کسب و کارتون برکت بده:)

و هر چی زودتر برسیم به روزهای بدون کرونا...

پاسخ:
مرسی عزیزم :)
آمین آمین الهى آمین ..
۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۱۴ آفتابگردون ...

حستو کاملا میتونم حس کنم. عین فیلمای علمی تخیلی شدیم که ایندگان یهو میبینن یه قسمت از تاریخ نیست! چند ماه از بهترین قسمت سال یهو ساعت متوقف شده و همه توی خونه‌ها خشک شدن اما تاریخ میدویده...

خیلی مراقب خودتون باشید. ان شاء الله خدا به کسب و کار و زندگی همه رونق و برکت بده و سلامتی برگرده به همهی مردم.

پاسخ:
دقیقا یه قسمت از تاریخ نیست... مخصوصًا چون من فروش هرروز رو تو دفتر مینوشتم و وارد سیستم میکردم.. بیشتر اینو حس کردم.پریروز دفترو باز کردم دیدم مدت ها از اخرین تاریخِ فروش گذشته.انگار زمان استپ کرده و بعد با سرعت گذشته.
امیدوارم که ازین ببعد اوضاع روز به روز بهتر بشه چون واقعا زندگی از هر نظر تو ایران سخت بود و الان با شرایط کرونا سختتر شده و خیلی از مردم واقعا این مدت بدون در امد بودن و از جیب خرج کردن.دولت هم که میدونی هیچ حمایتى نمیکنه
پناه بر خدا دیگه ..چشم عزیزم حتما.شما هم مراقب خودتون باشید..
الهى آمین💚💚💚

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی