" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

ما را همه شب ..

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۴۰ ق.ظ

کاش قابلیت وویس پر کردن تو بیان بود..نه..اخه اگر بود هم نمیتونستم این وقت شب بلند بلند از احساسم حرف بزنم.

کاش قابلیت تایپ کردن با چشمای بسته بود ،تا نور گوشی چشممو بدرد نیاره .اخه از شدت چشم درد دارم کور میشم،ولی چه کنم که مغزم بیداره و پُر از حرف..حرفای ناتموم...


دارم فکر میکنم چی میشه که ادم به اینجا میرسه.به یه حفره ی خالى تو قلب.

نمیدونم اسمش چه حالیه.. ولی هرگز اینطور نبودم..



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۳
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

هعی زندگی:(
من اخرش سکته مغزی میکنم توام سکته قلبی😍
پاسخ:
عه خدا نکنه دختر 😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی