" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

از سری مکالمات

شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ

پر : عه ببخشید.امروز مسیجتو دیدم.بسوزه پدر بی وقتی😁


من:چرا بی دقت شدی گل من؟

پر:تو چرا بی دقت شدی گل من

بی وقتی نوشتم😂کمبود وقت!


من:😂😂😂😂🙊خو چرا بی وقتی 😬

پر:بچه داری شوعرداری خانه داری.کمه مگه؟

من:نه کااااملا منطقیه.من قانع شدم😬

پر:آفرین


من:مادرشوعر جان مگه کمک نمیاد؟

پر:میاد ولی دیگه هردیقه خونه ما نیــست که.بچه یه سره تو بغل منه.نمذاره نفس بکشیم.خواب نداره که.


من:نگار،مامانی،تو انقدر بغلی نباش.خب؟😚

[گیف یه دختر کوچولو که داره دلبری میکنه]


پر:👈 نگار:وایسا بیام مامانی دهنتو سرویس میکنم😞


من:😂😂😂😂




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نگارِ من

نظرات  (۴)

بچه گرچه شیرین است و قند و عسل☺
ولیییی روح و روان و اعصاب و هیکل و زندگی نمیزاره برات :/
خود دانی 
با لبخندی به افق محو میشود
:)
پاسخ:
به تمام اینها واقفم و با این حال با تمامِ وجود دلم میخواد روزی مادر بشم :)



+شبنم تو بیان وب بزن😒
با پر و نگار موافقم😁
عکس از ایل میخام😎
پاسخ:
ایلِ بختیاری یا ایلِ قشقایی؟😁
هارهارهار😒
پاسخ:
😁😁😁
نچ عزیزم من تازه از یوغ استعمار بلاگفا رهایی یافتم^_^
شبنم هستم چند وقته پاکم:))

پاسخ:
این همه پاک زندگی کنیم اخرش که چی آخه☹️😜

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی