" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

خواهربرادرانه💙

پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ق.ظ

امشب نزدیکای ده بود که دیدم خیلی گرسنه م شده،تا ساعت یازده باید پاساژ میموندیم.مامان رشت بود و میدونستم خونه برم ،از شام خبری نیست و باید وایسم غذا درست کنم.

یکم سبک سنگین کردم و تصمیم گرفتم برم از فست فودِ روبه روی پاساژ یه ساندویچ بخرم و شام خورده برم خونه!

خلاصه تصمیمم رو عملی کردم و ساندویچه رو خوردم، تا یازده شب که علی اومد دنبالم.

تو راه گفت آجی شام بخوریم؟

گفتم هرچی تو بخوای!

گفت پیتزا بخوریم؟گفتم میخرم برات.گفت ولش کن.میریم خونه یه چیز میخوریم.گفتم چرا؟مگه گرسنه ت نیست؟

گفت خیلی!

گفتم پس برو فلان رستوران برات بخرم.گفت اگه میخوای باید بریم تو رستوران،همینجا بخوریم بعد بریم خونه.

گفتم باشه.خلاصه پیچوند سمت همون رستورانی که یه ساعت بیش ازش ساندویچ گرفته بودم و پیاده شدیم :))

کارتم رو گرفت و رفت سفارش بده.

اومد و نشستیم دور میز و یکم ازینور اونور حرف زدیم تا سفارش رو آوردن.

الهی دورش بگردم که انقدر گرسنه بود بچم :))) انقدر با اشتها خورد که منی که سیر بودمم پابه پاش خوردم.خیلی بهم چسبید..


وقتی داشتیم برمیگشتیم خونه،بهش گفتم علی دستت درد نکنه!

نمیدونم چرا هرچی که با دستای تو خریده میشه انقققدر بهم میچسبه !

گفت حالا تو نمیدونی،چقدرررررر همیشه هرچی که با کارتِ تو،برای خودم میخرم، بهم میچسبه!:)))))) 

آی میچسبه!!



آخ اون کارتِ من به فدای یه تارِ موی تو، علی جان!




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۷
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

خدا حفظش کنه واست :)
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
خدا عزیزای شما هم برات حفظ کنه
راست میگه برادر منم با کارت کس دیگه خرید میکنم خعلی میچسبه بهم
پاسخ:
برادر من از وقتی خیلی کوچیک بوده، از هیچکس تو خونه پول توجیبی نمیگیره.هروقت پول میخواد مستقیم میاد پیش من :))
وای پس کارت دوتاتونو میبرم  از بس که میچسبه :))))))))
پاسخ:
علی کارت خودشو خالی کرده.کارتِ من الان دست علیه.اگه میتونی بیا ازش بگیر😂😂😂
داداش خیلی خوبه
حتی اگه باج بگیره(داداش من میگیره) :دی
پاسخ:
عشقه عشق :)
خدا حفظش کنه :))))
بچه آخره دیگه😏
پاسخ:
بله بله🙄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی