" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

عقلِ بى ادب

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۰۴ ب.ظ

چند وقت بود موقع غذا خوردن یا حتى حرف زدن لپ سمت راستمو گاز میگرفتم.موقعیت بسیار ازاردهنده ای بود و لپمم زخم شده بود.دیگه رفتم دندونپزشکى معاینه کنه ببینه مشکل از چیه که گفت دندون عقل بی ادبم این مزاحمتو ایجاد کرده و باید نوبت بگیرم تا بکشتش.واسه امروز صبح نوبت داد بهم.در حال حاضر یک عدد نیلِ دندون عقل کشیده هستم :(((( سه تا امپول بی حسی زد به دندون نازنینم.بعد به راحتی هم در نمیومد که با بزرگترین انبر به سختى کشیدش.هفت هشت متری ! هم ریشه داشت.هنوز جاى خالیش درد میکنه و....مثل همه ى جاى خالى های دیگه که ...

ای بابا باز فلسفی شد که :)) اصلا چیزی که اضافه و مزاحم و بدرد نخوره،همون بهتر که نباشه!

والا 😒🙄

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۵
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

اخرین دندون عقلمو که دوسال پیش کشیدم جراحیش کرد یه دکتر وحشی🥴😒

دهنم تا ده روز انگار یک عدد پرتقال توش بود باد کرده بود 

اخی پیره زن شدی🤣فعلا سوپ بخور مادرجان😎😈👵

چقدرررر بدم میاد از دکترهایی که بیخودی شونصد بار امپول بی حسی میزنن

😡🤬😠😤

پاسخ:
اوه چه وحشتناک 😥
امروز به مامانم میگفتم مطمئنی فقط دندون عقلو کشیده؟ :))) یه طرف دهنم حس نداشت نمیدونستم چی به چیه.اخر تو اینه دندونامو نگاه کردم خیالم راحت شد😅

آخییی 😣

حالا یک هفته‌ای حداقل طول میکشه خوب بشه 

ولی عوضش راحت شدی 

هیچ وقت نفهمیدم چرا خدا باید دندون عقل رو بیافرینه

پاسخ:
اوهوم :(

چونکه لپمونو اذیت کنه بقیه دندونا رو کج کنه ریشه دندون بغلی رو بپوسونه و ازین جور کارهاى بی ادبانه🤦🏻‍♀️

منم یه چند سال پیش دندون عقلام رو کشیدم. فک کنم دو تاش جراحی لازم بود، ولی دوتاش یه ذره از لثه اومده‌بود بیرون و خیلی اذیت نکرد.

یه روز دوتای سمت راست رو کشید، خیلی هم راحت کشید. بعد گفت برو، هفته‌ی دیگه بیا، هم بخیه‌ی اینا رو بکشم، هم دندونای سمت چپی رو. و سمت چپی‌ها فاجعه بودن:|

پاسخ:
دندون عقلای فک پایینم کامل در نیومده،بهش گفتم اینم بکش کفت برو هر موقع کامل در اومد بیا بکشم !
نمیدونم تو حیطه تخصصش نیست یا چی.دوتای بالایی رو کشیدم رفته،پایینى یکی در نبومده اون یکى هم که نصفه ست.

+پست اخرمو برداشتم که جلو چشمم نباشه.جواب کامنتت برات اومد ؟



++بچه هاعذرخواهی میکنم بابت تایید نشدنِ کامنتای اخرین پست.

شاید امید هست به این که دربیاد هنوز🤔

 

+ آره، اومد:)

پاسخ:
حتما در میاد دیگه 🧐

+پس میرسه :)
۳۰ بهمن ۹۹ ، ۰۹:۳۶ هیـ ‌‌‌ـچ

من خدا رو شکر دندون عقلم خیلی بی‌آزار و صاف دراومد، از همون ابتدا هم متوجه حضورش شده بودم، به محضی که احوالش مناسب کشیدن شد رفتم کشیدمش، به قولی از عقل فقط دندونش به ما رسید که همونم کشیدم!

پاسخ:
اى بابا این چه حرفیه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی