" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

خیال

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ


امشب وسط جواب دادن به ریپلای استوریام تو اینستاگرام،وسط تبریک گفتن روز مادر به دوستا و فامیلام،دلم دوباره هواى تو رو کرد دخترِ قشنگم.نگارِ مامان....امشب هزار بار تو رو توى خیالم دیدم.

دیدم که دستای کوچولوت رو سمت من دراز کردی و میخوای که بغلت کنم.

خودمو دیدم که با همه ى وجودم به اغوشت کشیدم نگارم.سفت به سینه فشردمت و قربون صدقه ت رفتم.

من حتى با خیالِ این لحظه ها گریه میکنم ..

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۴
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

برای نگارم

نظرات  (۲)

الهی 😍😍😍 

واقعا که هیچ لحظه‌ای شیرین‌تر از این نیست 

خدا نصیبت کنه ❤

پاسخ:
ممنون عزیزم💙


وبلاگ خوبی دارید 

امید وارم بهترین هارو داشته باشید
 

پاسخ:
متشکرم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی