" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

رویا

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ب.ظ


چند روز پشت سرهم میشه که روزامو با گرفتن چنین پیامی از افراد مختلف شروع میکنم:

-[سلام نیلو جونم خوبی؟ دیشب خوابتو دیدم.خواب دیدم اومدم پیشت و نشستیم دوتایی کلی حرف زدیم و ... ادامه ماجرا.]

*{اقا اغااا اقااا بگو چی شد؟هان! چی شده؟؟دیشب خوابتو دیدم.عجب خوابی بود.خیلی واقعی بود .صبر کن میتونی وویس گوش کنی یا کسی پیشت هست؟بذار واست تعریف کنم.و من با چشمای گرد به اتفاقاتی که تو خواب افتاده گوش میکنم.}

تعداد این پیام ها داره زیاد میشه و من؟ شاید فقط خودم بدونم دلیلش چیه.یه نخ نامرئی بین من و همه ی این ادم ها هست.چه نسبت خونی.چه دوستی عمیق.شاید هرروز باهم در ارتباط نباشیم و خبری از اصل حالم نداشته باشن.اما دوستم دارن.دوستشون دارم.برام عزیزن. و اینجوری شاید داره بهشون الهام میشه...

خواب... رویا... خیلی چیزا رو میتونه اثبات کنه.وجود روح،انرژی،عشق،یا هرچیز پر رمز و راز دیگه رو.

امروز با یکی از همین عزیزا کلی راجبش حرف زدیم.راجب عجیب بودن خواب.و اینکه خوابی که میبینیم فقط مربوط به حالات جسمی و روحی خودمونه یا مربوط به کسی خوابش رو هم میبینیم میشه؟

بهش گفتم بنظر من به هر دو طرف مربوط میشه.چه خودمون و چه اونی که خوابش رو میبینیم.گفت قدیمی ها میگن که دل به دل راه داره.واقعا راست گفتن.

 

خلاصه ته حرفامون هم این بود که خیره ایشالا خواهر :)

صلوات محمدی پسند عنایت بفرمایید :))

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۴
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

۰۴ آذر ۹۹ ، ۲۲:۴۱ 1 بنده ی خدا

ایشالا که خیره

پاسخ:
ایشالا :)
۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۱:۰۸ هیـ ‌‌‌ـچ

و چه عشقی لابه‌لای کلمات این پست جاری بود که شاید خودت دقت نکرده باشی اما به وضوح مخاطب حسش می‌کنه :)

تکبیر :))

پاسخ:
راستش دقت نکرده بودم.مرسی که حستو گفتی.
خوشحالم  که اینطوره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی