" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

آخرین آبانِ قرن

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۲ ق.ظ


تا حالا شده که خیلی دوست داشته باشید که حرف بزنید ولى در عین حال اصلا دلتون نخواد که حرف بزنید؟

خب این حالِ الان منه.اصلا دلم نمیخواد با کسی صحبت کنم .ولی دلم میخواد بقیه از خودشون حرف بزنند.من بشنوم و حواسم پرت بشه. میشه از خودتون بنویسید ؟ از آخرین اخرین ابان قرن بگید.چطوری براتون میگذره؟

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۶
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۰:۳۱ هیـ ‌‌‌ـچ

خودش به خودیِ خود چندان تفاوتی با سال(های) قبل برام نداره (جدای از شرایط خاص اقتصادی و کرونایی و اینای امسال) منتهای مراتب این آبانم کلاً به نگرانی گذشت؛ نگران خانواده‌ام، نگران دوستام (یکیشون خودت) و...

که نمی‌دونم این چند وقتی فرصت کردی پستام رو بخونی یا نه اما شدیداً سعی کردم این نگرانیم رو لالوی مطالبم مخفی کنم و کسی متوجهش نشه...

پاسخ:
به وجود کرونا که نزدیک به ده ماه میشه که عادت کردیم .. کل ماه های سالمون متفاوت بوده نسبت به قبل..

خیلی ممنونم از محبتت و عذر میخوام اگه ناخواسته باعث نگرانیت شدم.من حالم خوبه :)
و اینکه من تمام پست هات رو توی این مدت خوندم ..
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۲:۱۱ هیـ ‌‌‌ـچ

به این میگن «طبیعت رفاقت» و نیازی به عذرخواهی نداره :)

باعث افتخاره :)

پاسخ:
مرسی لطف داری :)
۲۶ آبان ۹۹ ، ۱۲:۲۵ دُردانه ‌‌

به علم‌اندوزی می‌گذره

پاسخ:
به به دکتر دردانه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی