" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

فرشته

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ب.ظ

 

خیلی عجیبه.ما آدمها یه پیوستگی خیلی عجیبی به همدیگه داریم .آدمهایی که شاید هیچوقت تو زندگیمون ندیده باشیم،اما تو یه روز،تو یه لحظه ممکنه مسیر سرنوشت و زندگیمون رو عوض کنند... 

تا حالا شنیدین که میگن فلانی فرشته ی نجاتم شد؟ من به وجود این فرشته های نجات خیلی اعتقاد دارم..

حداقل از دو سال پیش تا الان.. تو سیر اتفاقاتی که افتاد،تو تأثیری که در سرنوشت و بهم رسیدن اون چندنفر داشتم؛با همه ی وجودم به این پیوستگی ایمان اوردم...

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۵
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

💛💛💛

پاسخ:
سلام :)

منم خیلی اعتقاد دارم :)

تقریبا شش سال پیش یه نفر یه حرفی بهم زد یه جورایی مثل نور ، انگیزه یا ... که اگر نمیگفت نمیدونم تو نقطه ی الانم بودم یا نه .

پاسخ:
چه جالب
کنجکاو شدم که بدونم چی گفته؟ البته اگه دلت میخواد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی