" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

یار مبارک بادا ایشالا مبارک بادا

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۴۲ ب.ظ

 

از اتفاقات خوبی که میتونه تو زندگی هر آدمى رخ بده ازدواج یه دوسته.اونم ازدواجی که از لحظات اول شاهد جوونه زدن عشق بودی و سبز شدنش رو هر لحظه دیدی.

ازدواجی که رفتن ها اومدن ها بیم و امیدها و ناامیدی هاشو دیدی...

ازدواجی که تمام مدت سعی در باز شدن گره ها و سرگرفتنش داشتی و بلاخره توی این روزها که جز سیاهی و ناامیدی چیزی نیست؛ از پشت صفحات مجازی شاهد اجراى مراسم خواستگاری و خریدا و عقد و عروسی همزمانش بودی!

دوست داشتم که تو مراسم کنارشون باشم اما بخاطر شرایط کرونا نشد که بشه،بجز خانواده ی خودشون که سرهم دوازده نَفَر هم نمیشدن،کسی رو دعوت نکردن.اما کل مراسم رو لایو گرفتن و من شاهد بودم که عروس بعد از چهار بار خوندن خطبه ى عقد؛ بله رو میگه! :)))

شاهد بودم که عروس و داماد، تو حیاطِ خونه ی عروس،زیر بارون و شاخه های پر از گلِ یاس؛ باهم تانگو میرقصیدن!

و چقققدر هم قشنگ و هماهنگ میرقصیدن ^___^

شاهد خنده های از تهِ دل،حالِ خوب و نابشون بودم.شاهد ذوق و خوشحالی تو چهره ی پدر و مادرشون!

و عمیقا احساس میکردم تو حالِ خوششون شریکم.

 

خدا خیلی این دو نفرو دوست داشت که به این صورت، توی این روزها، انقدر قضیه رو براشون اسون کرد و خوب پیش برد که بلاخره پس از ماجراهای بسیار بهم دیگه رسیدن.من برای این عشق ،برای این ازدواج، برای این دو نَفَر خوشحال ترینم.

آرزوی قلبیم اینه که بارها و بارها این حس شیرین رو تجربه کنم،برای تک تکِ دوستا و عزیزانم این اتفاق خوب رو تجربه کنم.

 

 

و با ارزوی خوشبختی و عاقبت بخیرى و چنین ازدواجِ قشنگ و همه چی تمومی ؛ برای همه شما عزیزانِ مجردی که در حالِ خوندنِ این پست هستید :)

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۹
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۶)

۱۹ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۶ ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

مرسی از آرزوی خوبت فقط برای من خیلی زوده😂😂😂

پاسخ:
خواهش میکنم؛ پس شما عجالتا برو بشین سر درس و مشقت D;

ما رو هم خوشحال کردین:)

حالا میدونم هیچ ربطی به من نداره ولی کلا از بهم رسیدن آدمها خوشحال میشم:)

 

تبریک ! :)

تبریک به شما تبریک به دوستتون تبریک به همسرشون تبریک به همه :)

موندگار باشه این حال خوب :)

پاسخ:
عزیزم چرا ربطی نداره،منم همیشه از شنیدن این خبرها خوشحال میشم ^___^

ممنونم،مبارکِ هممون باشه و مکرر باشه این خبرها و حس و حالِ خوب.
تا باد چنین بادا :)

تا باد چنین بادا :)

تبریک میگم...ایشالا خوشبخت بشن

 

امیدوارم به وقتش هم توی زندگیت این اتفاق قشنگ یکی شدن بیفته....بنویسی از ازدواجت و ماهم ذوق کنیم از خوشی و عشقت

پاسخ:
عزیزم ممنونم از تبریک و آرزوهای خوبت ^___^

الهی آمین :) الهی قسمتِ هممون بشه از جمله خودت💙
۱۹ مرداد ۹۹ ، ۲۱:۴۴ مترسک ‌‌‌‌‌

منم شب عروسی دوستم همین حالو داشتم، خیلی حس جذابیه مخصوصاً وقتی دوست صمیمی باشی و خبر داشته باشی چه راه پر فراز و نشیبی طی شده تا به این‌جا برسه... 3>

پاسخ:
دقیقا دقیقا :)

الهی که این اتفاق خوب قسمت شما و دخترک بشه.حال و هوای ما بلاگرا با شنیدن این خبر دیدن داره :)
ایشالا که تا اون موقع کرونا رفته باشه و ما بصورت وی آی پی مهمون جشنتون باشیم.جایگاه ویژه و اینا برامون اختصاص بدید.از الان بهتون گفته باشم 🤨 D: 
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۳۲ ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

چشم فقط تابستون تموم شه

پاسخ:
چشمت بی بلا
۲۰ مرداد ۹۹ ، ۰۸:۱۵ مترسک ‌‌‌‌‌

روی جفت چشمام ^_^

پاسخ:
چشمت سلامت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی