" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

یعنی گوسفند..حیف گوسفند !

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۸ ق.ظ


میدونید چیه کنکورى هاى عزیز..لطفا نگران نباشید و با خیال راحت برید سر جلسه ی امتحان.

درسته که من ترسیدم و با دلایل منطقی مثل اینکه با این اوضاع اقتصادی چرا سه سال از کارم بزنم،برم اواره ی دانشگاه بشم واسه یه مدرک ناچیز،بعدش دوباره برگردم سرجای اولم با دلار احتمالا صدهزارتومنی(!!)عطای ارشد رو به لقاش بخشیدم و ترجیح دادم سلامتی خودم و خانواده م رو به خطر ندارم.و شانس خودم رو امتحان نکنم و نرفتم سرجلسه کنکور !

اما

اما

اما...

اما وقتی امروز سیل جمعیت رو توی شهرم دیدم.وقتی ترافیک و پلاک های غیربومی و جمعیت گوسفندا(بلانسبت گوسفند.گوسفند هرچی باشه مفیده! اینا چی؟)رو دیدم که تو پاساژ موج میزنه.وقتی ملت خیلی نزدیک هم بودن و فقط "راه" میرفتند و میخوردن.اره بستنى هله هوله ذرت و ... میل میفرمودن!! وقتی کل روز دخلم خالی بود و بین این سیاهی لشکر که از أقصی نقاط ایران اومده بودن به شهر ما یه خریدار پیدا نشد،به خودم گفتم کاش جای اینجا سر جلسه ی کنکور نشسته بودم !!!

یه تک پا رفتم بیرون دم عابربانک ،تا برای یه بنده ی خدایی پول کارت به کارت کنم( مبلغ زیاد بود با گوشی نمیشد)،یاد حرم امام رضا ع افتادم.میدونید ملت چطور دسته دسته میرن جلو به قصد گرفتن ضریح؟ آره آره! همونجوری! دقیقا همونجوری بهم میخوردن و من تمام سعیمو کردم که یه راه باز پیدا کنم و به کسی برخورد نکنم تا به واحدم برسم!

 

شاید الان از من بپرسید تو چرا اونجا هستی؟ خب عزیزان اینجا محل کار و زندگی منه.مجتمع قوانین خاص خودش رو داره و باید سر ساعت واحد تجاری باز باشه و اماده ی خدمت رسانی.اما باور کنید یک سوم این جمعیت هم تو کل مجتمع خدمات نمیخواست... فقط مشغول گشت و گذار بودن!! خب برید تو شهر خودتون بگردید! یا حداقل تو فضای باز بچرخید!!! وقتی نیاز ضروری ندارید واقعا هدفتون از گشتن تو مرکز خرید چیه؟؟؟؟وقتی وضعیت قرمزه هدفتون از مسافرت چیه؟؟؟

با این وضعیت شلوووووغی اگر کسی از بومی ها خرید ضروری داشته باشه؛ واقعا میترسه از در خونه ش بیاد بیرون ،..

بهمین خاطر تو این شرایط ... شلوغی به این صورت، به ضرر مردم و کسبه س...فقط جیب بعضیا با گرفتن عوارضی جاده ها پر شده :(

 

بارالها عاقبت ما رو با این اوضاع و مسؤولین و مردم بخیر بفرما....

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۸
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

میدونید؟ تاخودشون از دست ندن نمیفهمن کرونا واقعا آدم میکشه

میشنون ولی باور نمیکنن...

و خب بهای این نفهمیدن هم سنگینه‌‌‌...

پاسخ:
کاش جدی میگرفتن..
از ته قلب آرزو میکنم که ازین به بعد اسیبی به سلامتی هیچکس نرسه.حتی به آدم های سر به هوا و
بی توجه :( هرچند که این بیماری لعنتی با کسی شوخی نداره.با ارزوهای منم که اوضاع درست نمیشه🥺

همیشه عاشق شلوغیای شهرم بودم..عاشق این وقت سال تا آخرِ شهریور؛که مردم از هر فرصتی واسه اومدن به شمال استفاده میکردن و ماهم که با روى باز پذیراشون بودیم و تو این ایام شلوغ فرصت سر خاروندن نداشتیم..اما حالا چی به سرمون اومده که از دیدنِ تجمع آدم ها میترسیم..
۱۸ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۰۵ مترسک ‌‌‌‌‌

چنین مردمانی، چنین حاکمانی برازنده‌شونه!

پاسخ:
از ماست که بر ماست ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی