" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

دلگیر

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۵ ق.ظ

 

بطرز عجیبی دلم گرفته و دلیلش رو هم خیلی خوب میدونم که چرا ..

که دلیلش بماند بین من و خدا.

دیگه حتی جون ندارم که پیشت گله و گریه کنم ...

میبینی چه قدر ساکت و آروم وخالی ام؟

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۷
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

۱۷ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۴ مترسک ‌‌‌‌‌

رفیق جان نبینم این حالی باشی :(

اگه حس کردی می‌تونم مفید باشم، مدیونی روی هیکل من حساب نکنیا...

پاسخ:
شما خیلی بزرگـواری. ممنونم ازت :)

همه مون این روزا دلممون یه جورایی گرفته ، فقط مجبوریم به ادامه دادن و زندگی کردن و دم نزدن ... امیدارم اون نور و خورشیدی که میگن بعد از طوفان های سخت نمایان میشه ، زودتر بیاد بیرون و زندگی هامون رو نورانی که واقعا بهش احتیاج داریم♥️

 

پاسخ:
قبول دارم..
حالِ دلِ خیلیا اینروزا طوفانیه ... 
خدا خودش به همه مون کمک کنه💙

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی