" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

Brave

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۳۳ ب.ظ

داشتم فیلم فوروارد میکردم به کانالِ فیلمم.یه کانال تک نفره ست.مخصوص خودم و فیلم هایی که دیدم و میخوام که ببینم ؛همراه با نظرم راجب فیلم.داشتم لیست فیلمهایی که دیدم رو چک میکردم که یکدفعه به همچین پستی برخوردم:

انیمیشن قشنگى بود :)

دهمین روز از سال ٩٨ دیدمش

توی مغازه :)

 

یکدفعه پرت شدم به یکسال پیش.یکسال پیش این موقع تمام وقت سرکار بودم و کلافه از شلوغی و خسته از حجم کار.ولی خوشحال ازینکه تعطیلات رو به اتمامه و بعد از دو ماه کار و تلاش بی وقفه ،میتونیم یه نفس راحت بکشیم.

قرار بود تو همون فرودین واسه استراحت و تجدید قوا بریم کیش.برنامه ریخته بودیم.بلیط هامون حاضر،هتل رزرو شده،همه چی مهیا شده بود برای بعد از تعطیلات.زندگی معمولی در جریان بود.تو فکر روز سیزده بدر بودم و اینکه قراره با کى بریم و کجا باشیم.اما امسال ...

تمامِ عیدِ امسال خونه بودیم و برعکس.دلمون برای کار و شلوغی و زندگی روتین و خستگی بعد از کار تنگ شده😭

دلمون برای برنامه چیدن،برای سفر رفتن،برای بدون ترس از خونه بیرون رفتن،برای خرید کردن،برای زندگی تنگ شده😭

 

باورم نمیشه به همچین نقطه ای رسیدیم...نمیدونم تا کى این اوضاع ادامه داره،فقط دلم میخواد همه سلامت باشیم و این روزا بخیر بگذره.دلم میخواد زودتر روزای عادی به زندگی برگرده😭😭

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۷
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۴۲ آفتابگردون ...

خیلی انیمیشن قشنگیه یه جاهاییش من بغض کردم حتی. 

ان شاء الله که تموم میشه، به خوبی هم تموم میشه :)

پاسخ:
اره خیلی قشنگ بود.من تو این مدت کلی انیمیشن دیدم :)
+خدا از دهنت بشنوه خواهر :)

سلام آره واسه همین طوره انشاله به زودی زندگی برگرده

پاسخ:
سلام ان شاءالله🤲

به سلام علیکم نیلوفر خانوم😃چه عجب پست گذاشتی!

عیدت مبارک ان شالله سال سلامتی باشه برای همه🤩

هر سال دریغ از پارساله😁یه مدتم خونه نشینی پیش میگیریم😒

 

پاسخ:
بهههه سلاااام شبنمى😍عه من پست نذارم شما نباید کامنت بذاری بی وفا؟؟ حداقلش من وب دارم،تو چی هااان؟ زدی وبتم پوکوندی😒😏 عید شما هم مباررررک مرسی عزیزم الهى که هممون سلامت باشیم😇 هعی خواهر چی بگم،زودتر بخیر بگذره این دوران و برگردیم به زندگی معمولی به امید خدا🥺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی