" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

بس نیست؟

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ب.ظ

خدا این قابلیت رو به پسرا داده که از یه دختری خوششون بیاد،راجبش فکر کنند،بررسی کنند،یه نگاه به سرتا پای خودشونم نندازن حتی!و سرشونو بندازن پایین برن به دختره پیشنهاد ازدواج بدن.

تازه همون لحظه هم از دختره جواب مثبت یا منفی یا نظرشو بخوان!!

دخترِ بیچاره هم دو راه داره.یا عصبی بشه (که قطعا میشه) و بروزش بده و سرتا پای پسره رو قهوه ای کنه.یا اینکه بروز نده و محترمانه طرفو بپیچونه که بره رد کارش.

بعد از سالها به این درجه از عرفان رسیدم به خودم مسلط باشم و اینجور وقتا بهم بر نخوره و دلِ پسر مردم رو -فارغ از هرکسی که هست-نشکونم.ولی هنوز به این درجه از عرفان نرسیدم که بعد از چنین ماجراهایی تمام درخواست ها و ادم های عوضی و اشتباهی و ماجراهاشونو به یاد نیارم.هنوز به اون درجه نرسیدم.







موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۹
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

واقعا بعضی وقتا آدم از اعتماد به نفس طرف مقابلش حیرون می‌مونه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
حرص نخور نیلگون جان، می‌گذره اینا هم بالاخره:)
پاسخ:
واقعا ادم میمونه چطور به خودشون جرات میدن بیان جلو !
سعی میکنم ریلکس باشم ولی ناخوداگاه حرص میخوره ادم :(
تو تلگرام منتظر توضیحاتت هستم😊
پاسخ:
نیستی که
خیلی سخته به اون درجه رسیدن :(
پاسخ:
اوهوم :(
اعتماد به سقف کاذب دارن😅شما به بزرگی  خودت ببخششون😈😁

پاسخ:
کاش جای بخشیدن و محترمانه جواب کردن حساب کارشو میذاشتم کف دستش.امان از هنگ کردن مغز تو همچین مواقعی.امان!
نه بابا گناه داره!
 اعتماد به نفسش خراب میشه یه درخواست بوده نپسندیدی
 دیگه خرابش نکن طرفو :((
پاسخ:
اعتماد بنفس همچین آدمایی باید پودر بشه تا سری بعد از حدوحدود خودشون فراتر نرن!
هرچند من خودم دلم نیومد و نمیاد که همچین کاری کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی