" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

برای نگار ..

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۳۹ ق.ظ

نگارِ مامان ! 

امروز از صبح داشتم توی دلم باهات حرف میزدم.آره .... تو دلم قربون صدقه ت میرم،به فکرتم با اینکه هنوز توی بغلم نیستی.با فکرت لبخند میزنم.حتی امروز نتونستم با دیدن اون عروسکِ دلبرِ پشت ویترین،مقاومت کنم.عروسک با چشمای خوشگل و لپ های قرمزش به من خیره شد و گفت من برای نگارم !

لبخند زدم.رفتم داخل فروشگاه و خریدمش.برای تو..




نگارم ..گاهی مثلِ حالا ،،که با همه ی وجودم آرزوی داشتنت را دارم؛از بی رحمی دنیا میترسم و دلم برای معصومیت تو میگیرد و میمیرد.. 

میدانم مسئولیت داشتنت چقدر سنگین است ..میدانم چقدر در برابرت مسوولم ..میدانم دختر قشنگم .. این را بدان .. مادرت از سالها قبل با تمام عشقی که به تو داشت و خواهد داشت،برای همه ی عمر،با تک تک تصمیمات و خواسته هایش در برابرت احساس مسئولیت میکند ... 

کاش دنیا جای قشنگی برای تو باشد..



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۶
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

برای دخترم

نگارِ من

نظرات  (۲)

خوش به حال نگار با این مامان مهربون و خوش قلبی که داره ^__^
واای چشمام قلب قلبی شد 😍
پاسخ:
دوستِ مهربونم 😘☺️❣
فرزند خوانده نمیخوای؟:/
البته خانومی شدم برا خودم^_^ 
زیاد زحمتی ندارم:دی
پاسخ:
من دخمل کوچولو دوس😁
تو رو هم دوس هاااا! فقط چون خانوم شدی ندوس😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی