" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

کاش به همین سادگی بود

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ق.ظ

چقدر دوست دارم تو یه دفتر بنویسم دلم برات تنگ شده.دلم میخوادببینمت...نوشته های توى دفتر محو بشن و بیان جلوی چشم تو.تو هم دلت نیاد منتظرم بذاری و سریع جواب منو بدی.منم دلم برات تنگ شده عزیزم ...

دارم میام پیشت...الساعه...




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۳
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۱)

جالبه! تو ساعت ۲ سوم فروردین دلت براش تنگ شده و من چند ساعت بعدش از خدا خواستم که فقط یه بار دیگه ببینمش. خنده داره این حال و احوال...
پاسخ:
از خدا میخوام که عاقبت هردوی ما رو بخیر کنه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی