" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

سال نو مبارک

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۲۵ ب.ظ

خواستم به رسم هرسال از اتفاقات سالی که گذشت بنویسم.راستشو بخواین دست به قلم شدم ولی ... دیدم اگه بخوام همه ى جریانات رو بنویسم مثنوی هفتاد من ؟! میشه پستم و بی خیالش شدم.

نود و هفت برای من سالی پر از چالش بود.پر از اتفاقات غیرمنتظره.روزهای تلخ و شیرین زیاد داشتم..برام پر بود از تجربه پر از محک و ازمون .. پر از غافلگیری نگرانی و اتفاقات ریز و درشتی بود که در نهایت منو پخته تر کرد.

چند روز پیش به خودم قول داده بودم که چیزهایی رو رها کنم و برای همیشه تو نودوهفتى که داره تموم میشه جا بذارم.امیدوارم موفق بشم و تا همیشه روی این تصمیم باقی بمونم.

با توکل به خداى مهربونی که همیشه از تمام خطاهام گذشته و نگاه مهربونشو ازم دریغ نکرده ،به استقبال سال جدید میرم.. به امید سالی پر از سلامتی،خیر و برکت و رحمت.. پر از شادى و لبخند.الهی که حال دلامون خوب باشه و تن عزیزانمون سلامت.راه خوشبختی هموار باشه و به ارزوهای دلمون برسیم.


یا مقلب القلوب و الابصار

حوّل حالنا

الی أحسن الحال ...




موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۹
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

۲۹ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۰۷ آسـوکـآ آآ
عزیزم الهی هر چیزی که منتظرشی امسال برات اتفاق بیفته :)
پاسخ:
اسوکای جان ممنون از دعاى خیرت💙الهى براى تو هم سال برآورده شدن حاجاتِ دلت باشه عزیزم
نودوهشتت مبارک🌹
عیدت مبارکا باشه صد سال به این سالا و ماچ به کله ات😙
پاسخ:
ممنون عزیزم
به تو هم خیلی مبارک باشه😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی