" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

دلگرمى

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۵:۴۰ ب.ظ


تازه مغازه رو باز کرده و مشغول اب و جارو کردنش بودم،که مشتری اومد.یه خانوم میانسال با یه پسر شش هفت ساله.سلام علیک کرد.لبخند مهربونی بهم میزد.برای پسرش جوراب خواست.گفتم دارم منتهی توی اون شعبه مون.همراه من بیاین تا مغازه رو براتون باز کنم.وقتی رسیدیم جلوى درِ اون شعبه ازم پرسید مامان و بابا خوبن؟ازین حرفش متوجه شدم خانواده مون رو میشناسه ...گفتم سلامت باشید ممنون از احوالپرسیتون.

داخل مغازه رفتیم.بى مقدمه گفت دلم میخواد بهشون بگم که چقدر خوشبختن که دختری مثلِ تو دارن ...

دلم گرم شد از مهربونیش.از لطفش تشکر کردم و تو دلم گفتم همه ى عمر هدفم همین بود..

 کاش همینجورى باشه که تو گفتی ...




موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۷
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۹)

کی بود خو؟
پاسخ:
یه غریبه ى اشنا.
فامیلیشو پرسیدم گفت علیزاده.. ولی علیزاده زیاد داریم تو مشتری ها..
هوف ...کاش به ما هم میگفتن:(
یه ماچش میکردی خو:(
پاسخ:
پدر و مادرت خوشبختن که دختری مثل تو دارن شبنمی 😍😘
مرسی😍
پاسخ:
😘❣
در جواب خصوصیت:بیا عزیزوم بیا😁
تو نمیخوای یه وب بزنی دختر؟
مرسی😍
خصوصی نبود که😦😟دستم خورده حتما😁
در جواب سئوالتون میتونم عرض کنم نچ😁
پاسخ:
والا خصوصیه.لابد دستت خورده دیگه🤔
خب یه وب بزن دیگه.یا اینستا بزن این بی خانمانی واسه چیه اخه؟😁
ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم😐😕
پاسخ:
ای بابا😕
خب پس همینجا از احوالاتت برام بگو
چخبرا ؟
سلامتی خبری نیست گاهی میرم مغازه بقیشم مطالعه ای کار خونه ای مهمون داری  بچه داری و....میگذرد زندگی
پاسخ:
همون مغازه ی وسایل کشاورزی؟
الهی که همیشه بخیر و شادی بگذره برات💙
بله بله همون
پاسخ:
😍😍
شبنم شش هفت سال شده که ما همو میشناسیم
یکم زود نگذشته؟😶
نه😦کجا زود گذشت😂پیر شدیم عامو عمرمونو تموم کردیم😅
پاسخ:
زود گذشت😕نهههه ما هنوز جوونیم زندگی جاریه ادامه دارهههه یسسسس یسسسس 😁💪💪

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی