" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

چرا تو ای شب،نمیرسی به پایان؟

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ق.ظ

خدایا....خدایا...خدا ....









موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۲
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۷)

۰۲ آذر ۹۷ ، ۱۰:۳۴ مستر صفری
زیادی عاشقتم
پاسخ:
غلطای زیادی 
۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۷:۴۹ آسـوکـآ آآ
عزیزم.... :(
پاسخ:
😔😔
😂
یه عده خل و چل دور هم 😁دور از جون شما و دوستان
زندگی عجیبیست!:/
پاسخ:
کامنت اول رو میگی؟😂
آره😁
پاسخ:
😆
۰۵ آذر ۹۷ ، ۱۹:۰۴ مستر صفری
خدارو می گم نه تو را...
پاسخ:
جمله تون مشکل داشت
باید مینوشتی خدایا زیادی عاشقتم :|
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۸ مستر صفری
شما خدایا...خدایا...خدایا...نوشته بودی، من در ادامش نوشتم زیادی عاشتم
یعنی خدایا زیادی عاشتم
ولی در کل کم کاری من بود و من ازتون عذر می خواهم.
پاسخ:
خواهش میکنم
پیش میاد مهم نیست
من هنوز دارم میخندم😁
پاسخ:
به چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی