" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

آخه دل من دلِ ساده ی من ..

دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ب.ظ


هیچوقت نمیبخشم

نه خودمو

و نه تو رو 





 




موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۴)

من هم نمی بخشم...
پاسخ:
:(
چی شدهههههه؟؟؟؟ میگم بو میاد میگی نه
پاسخ:
فکر کنم بو از وب همسایه بغلی باشه :)))
منم😒
اوه آدرست پاک شده بود از گوشیم چقدر گشتم هاااااا😁آدرست سخته😳
پاسخ:
عه وا !! تو ام؟ :)))
کجایی تو دختر.اون وبتم که پاک کردی دیگه نمیتونیم بیایم احوالپرسی کنیم باهات 😒
لاقل یه پیج اینستا بزن😒
وب که واقعا هر چقدر فکر میکنم در توانم نیست دیگه تکرارش😔
اینستا هم محیطش خانوادگی نیست😁😁
پاسخ:
عزیزم اینستا که خانوادگی تره ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی