" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

این روزها بیشتر از هروقتی دلتنگ نیمه ی گمشده مم..

از اوایل ابان که یکی از اشناها بهم ابراز علاقه کرد(!) و گفت یک ساله دلش پیشم گیره؛این دلتنگی بیشتر شده.

چرا که ایشون اصلا هیچ تناسبی با من و معیارهای من نداشت.

بعدش شوکه از این پیشنهاد رفتم تو فاز دپرسی که چرا اونی که باید نمیاد تا منو ازین همه دلتنگی و ادمهای اشتباهی نجات بده.

با اینکه اعصابم بهم ریخته بود، اما دلش رو نشکوندم.فقط سنگ جلو پاش پرت کردم تا شاید بیخیال بشه.

جوابم حتما "نه" بود و هست.اما نمیدونم چرا اب پاکی رو دستش نریختم.فقط گفتم که قصد ازدواج ندارم تا بیخیال بشه و دیگه جواب حرفاش رو هم ندادم ! 

اونم فهمید و میدونست از قبل که کسی نیستم که بتونه به این راحتی دلمو به دست بیاره و باهام صمیمی بشه.دیگه جرات نکرد حرفی بزنه...بهم گفت میخواست قبل ازینکه از طریق خانواده اقدام کنه،نظرمو بدونه تا بقول خودش،توی عالم آشنایی مشکلی پیش نیاد.

 اما باید در اولین فرصت کامل از خودم ناامیدش کنم.. تا فکر نکنه  شاید یه روز نظرم مثبت میشه.




نیمه ی گمشده ی عزیزم.

هروقت پیدام کردی،زودتر بیا بهم بگو.نبینم توهم بیای و مثل بقیه بگی که یک ساله دلم پیشت گیره و جرات ابراز نداشتی!

نبینم انقدر دست دست کنی تا یکی دیگه بیاد دستمو بگیره و تو برگریزونای پاییز باهام قدم بزنه!


نیمه ی گمشده ی عزیزم..

ببین

صندوق قلب من پُر از عشق نابه..اگر میدونستی چه عشقی در انتظارته خیلی زودتر پیدام میکردی..


خدایا

میشه قسمت و نصیب و مراد و مقصودِ همه ی جوون ها رو خوش و خرم

نرم و نازک

درست و به موقع

با بختِ سفید و بلند

بهشون برسونی؟

میشه فاصله نیفته بین عاشق و معشوق؟

میشه فاصله ها رو کم کنی؟

میشه؟

...



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۹
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۹)

نمی‌دونم چرا یاد آهنگ «خدای آسمونا، خدای کهکشون ها، برس به داد دل، عاشق ما جوونها» افتادم :)))
پاسخ:
قاعدتا باید یه ترانه از بانو هایده یادتون میفتاد! نه اندی :))))
آخی... :)
منم بعضی وقتا به این فکر می‌کنم که کاش ازدواج کنم و اینا، ولی بعد یادم میفته که چقدر قراره اذیتم کنه و هنوز ندیده و نشناخته متنفر میشم ازش:))))
پاسخ:
عزیزم
خدا شوهر مردم آزار نصیب هیچکس نکنه.
الهی که یه مردِ فوق العاده انسان با یه قلب مهربون و عاشق نصیبت بشه💙 
راستی تولدتم پساپس مبارک باشه :)
خدایا تو رو خدا آمین :))
پاسخ:
تورو خداا :)))
من که میگم اینا بهانه است یه خبراییه
پاسخ:

یعنی تنها کسی که فکر میکنه یه خبریه تویی :))) 
وگرنه خودم که خبری ندارم :|


برو عامو
برو الکی فکر مارو درگیر نکن :))
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۵:۲۱ جناب منزوی
جان سوز بود :)
پاسخ:
هععــی
من از طوفان شنیده بودم این آهنگو :)
پاسخ:
:)
باور کن نیمه گمشده از دور قشنگتره یعنی نیمه گمشده همون گم و گور بمونه بهتره...ولی چه میشه کرد ، لامصب دله دیگه ، نیمشو میخواد
پاسخ:
همین شاه بیت حافظ که میگه:
که عشق آسان نمود اول
ولی افتاد مشکل ها ...


هععــی.. 
عی بابا :/
نیمه گم شده گم شده پیدا بشو هم نیست 😒
پاسخ:
😕🙁
داشتم فکر میکردم عاشق نشدی ببینی معیارات رو همچین دو دستی هم نباید بچسبی😁😈
پاسخ:
یعنی داری نفرین میکنی عاشق شم؟!😶😁

ترسناکه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی