" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

دکتر ف پ !

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ق.ظ
امروز بعدازظهر مامان نوبت دکتر داشت،هرچی اصرار کردم اجازه بده تا باهات بیام گفت نه،باید بری مغازه رو باز کنی.صبح تا بعدازظهر که برق قطع بود لااقل الان مغازه باشی.قانع شدم و رسیدیم به پاساژ.دیدیم بازم برق قطعه و همه از پاساژ ریختن بیرون.از حراست پرسیدیم کی برق میاد؟!
که گفت نیم ساعته رفته و دو ساعت دیگه میاد!یعنی یک ماهه تمیز کار و زندگی ما رفته رو هوا!
واسه همین دیگه منم با مامان راهی مطب دکتر شدم.
باید به یکی از شهرای مجاور میرفتیم."ش" شهر شلوغ و پرترافیکیه.از تایم نوبتمون گذشته بود و هنوز تو راه بودیم.مامان به مطب زنگ زد و بهشون اطلاع داد که نزدیک مطبیم و تو ترافیک گیر کردیم و به دکتر بگن تا یوقت نره.
کنار خیابون جای پارک نبود.یه پارکینگ عمومی پیدا کردیم و ماشین جابجا شد.وقتی پیاده شدیم نگاهی به طرف چپ پارکینگ انداختم و یه ساختمون پزشکان قدیمی رو دیدم.مطب دکتر ف اونجا بود.دکتری که ازش متنفرم و هر دفعه پیشش رفتم اذیت شدم.سوالی که پیش میاد اینه که پس چرا پیشش میرفتی؟چون فکر میکردیم تو تخصص خودش بهترینه! اما نبود..

تو همین فکرا بودم که یهو با صدای بلند در حالیکه به تابلوی مطب اشاره میکردم،به مامانم گفتم ببین،مطب دکتر ف عوضی هم که اینجاس!چند ثانیه نگذشته بود که یهو دکتر ف رو تو پنج قدمی خودم دیدم!!مامانم گفت این دکتر نیست؟!منم که شوک شده بودم گفتم چرا!
رومو برگردوندم و دو تا پا قرض گرفتم و به سمت مخالف پرواز کردم تا زودتر از محل دور بشم :))))

گویا یه مریض بدحال با تاکسی آورده بودن تو پارکینگ و دکتر اومده بود اونجا تا معاینه ش کنه :/ :))
یعنی با چشمای خودم دیدم😶

بهرحال قسمت بوده که حرف دل منو خیلیای دیگه رو بعد از سالها با گوشای خودش بشنوه دیگه:دی
کاریش نمیشد کرد😁😅



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۴)

خوبه


راستی منو دنبال کن داستان هامو هم بخون حتما
۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۲:۳۵ آسـوکـآ آآ
قشنگ ناخواسته تلافی کردین :-D
پاسخ:
😆😆😅
شایدم نشنیده باشه خب🤔
پاسخ:
احتمالش هست :))
خیلی هم خوب 😎😜کاش شنیده باشه😂
پاسخ:
ایشالا که شنیده :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی