" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

عطف به پست قبلی

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۴ ب.ظ

پست قبل در واقع یادداشتی بود که من ،چند ماه پیش تو قسمت نوتِ گوشیم ثبت کرده بودم.

دیروز بطور اتفاقی بهش برخوردم..!

چند بار خوندمش...اما هرچی فکر کردم یادم نیومد که کِی این یادداشت رو نوشتم!

یادم نیومد که این روزِ بارونی چه زمانی بوده!!! یا حتی "الف" مذکور چه کسی هست!

حتی نمیدونم که چرا اسمشو رمزی نوشتم!!

الف!!!

شما نمیدونید کی میخواست مرخصی بگیره و بیاد خونه؛ تا باهم بریم بیرون؟!!! 😶😁😐


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۹
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

منم همیشه این مشکل رو دارم! میشینم رمزی می نویسم، بعد یادم نمیاد چی نوشتم! انگار نه انگار که دارم می نویسم که یادم بمونه و ثبت خاطره بشه:))) نوشته های من هم پر از الف و ب و پ هایی هست که یادم نمیاد کی هستن!
پاسخ:
خسته نباشیم واقعا :))))))
=)))))))))
پاسخ:
😁
من تک تک آدمای مربوط به تو رو توی ذهنم مرور کردم ولی به نتیجه‌ای نرسیدم😁😁
فقط یاد یه الف افتادم😑😑
پاسخ:
😂😂😂
یه الف هست مربوط به من؟!! مربوط به تو یه نَفَر یادم میاد 😁
عه من اول پست قبلیو خوندم😐
عجیبه😏مگه میشههه ندونی کی بوده😎برو عمووووو مارو گول نمال😏
اصن چه معنی میده رمزی بنویسی ما همه از خودتونیم😄
پاسخ:
خب منم اول پست قبلی رو نوشتم😁
عجیب که هست اما بله شدهههه نمیدونم کی بوده😎😂😂
شما که جای خود دارید،نمیدونم نوت گوشی رو کی جز خودم میخواست بخونه!! 🙄
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۱ آسـوکـآ آآ
ای بابا:-D:-D:-D
پاسخ:
😅😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی