" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

خدا جان ! خودمونیم !!

روا نبود که تو ماهِ مهمونیت ،که قراره سر سفره ت بشینیم و با هم صفا کنیم و از آرزوهامون برات بگیم،همه ی آرزوم بشه خوب شدنِ این دستِ فلک زده ها!

خب من خیلی جوونم هنوز!کلی آرزو دارم!ولی اینروزا حوصله ی هیچی رو ندارم.حتی آرزوهام.

هرروز صبح،به امید اینکه یه اشکِ ققنوس چکیده شده باشه رو دستم و اثری از سوز و درد و چرک نباشه از خواب بیدار میشم.اما زهی خیال باطل! 

تازه،انگار هرروز زخمش تازه تر میشه!

کاش زخم شمشیر خورده بودم :|حداقل تکلیفم روشن بود که زخم شمشیره!! اما الان حتی به شک افتادم که نکنه اصلا حشره ای هم در کار نبوده!

نکنه یه مرض ناشناخته گرفتم!نکنه این زخم کل بدنمو بگیره و با کلی سوز و درد از دنیا برم؟!

نکنه....فلان! نکنه بسار؟!

بگذریم...!




+دوستانِ روزه دار و عابدم

 

لطفا دعاگوی من باشید تو این روزای عزیز

بلکه با دعاهای شما دستمون شفا گرفت و آرزوهامونم برآورده شد :)


.

.

.

بعد نوشت:بلاخره مطمئن شدم این حشره ی کوفتی چی بوده!

جهت آشنایی با "دراکولا" و آنچه بر من گذشت !!!میتونید این لینک رو مطالعه کنید.👇👇👇


دراکولا(ویکی پدیا)


دراکولا،حشره ی خونخوارِ شمال!!



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۵)

۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۴ آسـوکـآ آآ
عزیزم نگرانمون کردی
انشاالله زودی خوب شه
پاسخ:
خوبم عزیزم
الان مطمئن شدم دراکولا بوده و علائمی که دارم طبیعیه
ان شاءالله با دعای شما💙
اتفاقا دیشب توی اتاقم یک عنکبوت دیدم و از ترس اینکه نکنه منم مثل تو بشم کلی جیغ و داد راه انداختم که اهل خونه بیایید اینو بکشید :|

فکر میکردم خوب شدی دیگه تاحالا.....یعنی انقدر جدیه؟
خب کاش بری یک دکتر دیگه....شایدم طبیعی باشه و طول درمانش طولانی باشه.

+عابد نیستم اما خب چشم دعا میکنم :)
پاسخ:
:)))
طفلی عنکبوت :)) 
الان مطمئن شدم که تشخیص دکتره درست بوده و دراکولا بوده.
دو بسته آنتی بیوتیک هم گرفتم برای عفونتش.
ان شاءالله که خوب بشه.خیلی آزار دهنده بود :(

+چشمتون پرنور.ممنونم :)
چند سال پیشا گردن بابای منو زد وحشی😒 ولی خوب شد. نگران نباش😎
پاسخ:
باز جای شکرش باقیه که صورتمو نزده😢
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۱ آسـوکـآ آآ
ای بابا
چقدر زود بیردن اومدن:-(
پاسخ:
هفته ی پیش که هوا یهویی گررررم شده بود ،سروکله شون پیدا شد:((
وای😐چه حشراتی پیدا میشن😣ان شالله که زودتر خوب بشه عزیزم😍😓
سمی ...تدبیری ...برای تکرار نشدن حادثه ...حواست باشه😉
پاسخ:
😭😭😭😭
من که کلا دیگه توهم میزنم.همش میترسم یه چی پیدا شه یه جای دیگه رو بزنه😪

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی