" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

آرزوی برآورده شده ی من ..

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ق.ظ

از وقتی خیلی خیلی کوچیک بودم عاشق اسم علی بودم..

یادمه ساعت ها خیره به تمثال حضرت علی میموندم و عشق و علاقه ی زیادی رو تو قلبِ کوچکم،نسبت بهش احساس میکردم.

بابام علی نبود،اما میتونستم واسه سه تا مرد احتمالی دیگه تو زندگیم،آرزوی این اسم رو داشته باشم.

هفت ساله که بودم،برادرم به دنیا اومد.با همه ی بچگی جلوی همه وایسادم. نذاشتم اسم دیگری جز "علی" براش انتخاب کنند!


"علی" دار شده بودم و بلاخره قلبم آروم گرفت.تو هفت سالگی به آرزوم رسیده بودم...



موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۶)

اسم خیلی قشنگیه علی :)
پاسخ:
خیلی دوستش دارم :)
الهی ^_^
پاسخ:
:*
داداش من هم همین حدود باهام اختلاف سنی داره
خیلی شیرینه
هنوز هم حس می کنم همون کوچولوی شیرین زبونه :)

خدا علیتون رو حفظ کنه :)
پاسخ:
عزیزم چه خوب :)

باورِ بزرگ شدنشون, خیلی سخته آسوکا!

ممنون عزیزم.خدا برادر عزیزِ شما رو هم حفظ کنه براتون :)
ای جان من^_^ 
الهی که همیشه سلامت و خوش‌بخت باشه علی آقا😍
پاسخ:
قربونت برم 
الهی آمین💙
ان شالله به زودی دوتا علی دیگه هم اضافه بشن😏
پاسخ:
😂😂😂😂😂
الاهی آمیییین😆😆😆
ای جان دلم
منم عاشق حسنم
منتظرم پسرم دنیا بیاد و اسمش و بذارم محمدحسن جاااانم
پاسخ:
حسن..

عزیزدلم :)
ان شاءالله به زودی یه محمدحسنِ ناز نصیبت بشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی