" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

رفیقِ جانی

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ


همه ی قدم زدن های تو پارک ملت و رو سبزه ها نشستن و حرف زدن ها.

کلوچه آبمیوه و چیپس پنیر خوردن ها .

 عکس گرفتن کنار لاله های رنگیِ پارک ملت و سوار بی آرتی شدنا وتجریش گردی ها و دیزی بار رفتن ها.

از تجریش قدم زنان به سمت باغ فردوس رفتنا و بستنی خوردن ها.

همه ی حافظ خوندن های تو باغ فردوس و متر کردن ولیعصرِ سبزِ بهاری.

همه ی زیر بارون خیس شدنا تو خیابونای ظفر و هایده گوش کردن ها.

همه ی اینا....فقط با رفیقِ جانی مثل تو ممکنه.. 




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۶)

کل تهران اومد جلوی چشمم
دوستیتون پایدار
پاسخ:
ممنونم :)
خدا قسمت کنه به من از این رفیقان :)
پاسخ:
آمین :)
ای جان دلم که من ذوق مرگ شدم با این کلمه‌ها و تکرار اون حال‌ها توی ذهنم..
پاسخ:
خدا نکنه عزیزم :***
همیشه به سفر😜
خوش باشین😍
پاسخ:
مچکرمممم گل من😍
بهمچنین😘
چخبرا؟چه میکنی؟
از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است =))
پاسخ:
بهله :))
توی این حال و هوا که قرار میگیری, سوسن خوشتره شنیدنش یا گیتی که میگه گلل مریم سر راه تو پرپر کردم نداندانستم قسم های تو باور کردم, به یاد به یاد  آمد در سکوت صحرا تو بودی و منو مهتاب و عطر گلها, رها بود ز غمها دل ما
پاسخ:
آخ که چه خوب گفتی نگین جانم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی