" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

چند دقیقه پیش هفت هشت ده تا مرد عرب اومدن تو مغازه.همه شون کوله به دوش و هدفون تو گوش بودن و بهترین برندهای لباس هم پوشیده بودند.آها بستنی هم تو دستشون بود ( اسمایلی چش غره)

عین رادیو با هم حرف میزدن و قیمت چندتا مدل لباس رو پرسیدند که گفتم مجموعش میشه 358t.تری هاندرز اند فایوتی اکس تومان:|


شکر خدا پدر همون لحظه از راه رسید و من یار کمکی یافتم.

بابا پرسید فرام عراق؟! گفتن نو نو عمان! عمممان!

اوه یه!

یکیشون بعد بررسی لباسا گفت سایز بزرگتر از همین لباس ها میخوام( به زبان اشاره و عربی  البته!)رفتم از اونیکی شعبه براشون بزرگترش رو آوردم.

وقتی برگشتم دیدم وای.مغازه رفته رو هوا از بس که بهم ریختن و به همه ی لباس های تا شده دست زدن.دکوری جات بالای ویترین رو انداختن تو ویترین و کلا چیدمان رو ترکوندن رفته.

بعد رایزنی سر قیمت 28t بهشون تخفیف دادم و وسایل رو گذاشتم تو نایلون.

پسره از تو کوله ش یه پاکت پول درآورد.

سه تا ده تومنی و یه پنج تومنی داد دستم و گفت شکرا !!

گفتم چی چی رو شکرا!

وان هاندرز تومن نه تن تومن :|| پسره گیج زد و گوشی درآورد و همشون باهم عربی عربی حرف زدن و مرده نرم افزار تبدیل ارز آورد و چهار ساعت معطلی اینچنینی.بابا توجیهشون کرد و قیمت رو به ریال براشون نوشت و توضیح داد.


آخر که فهمیدند قیمت چقدره گفتند شکرا و گرونه و فلان و رفتند :|

منم پوکر فیس وار رفتنشون رو نگاه کردم و یه چش غره اساسی پشت سرشون رفتم بووووووووووق ها رو :||

(وقتی داشتن بیرون میرفتند؛ با حرص به بابا گفتم که بازم عراقی ها بیشتر ازین خنگولها میفهمن و میخرن.گفت توهین نکن! شاید بفهمن. گفتم بذار بفهمن.اگه میفهمیدن که انقدر نفهم نبودن که ندونند قیمت این همه لباس سی و پنج هزار تومن نمیشه :|| )





موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۶
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

ماجراهای پاساژ

نظرات  (۶)

۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۰۳ یا فاطمة الزهراء
یاد معلم عربیم افتادم میگفت اینا از بیخ عربن :))
پاسخ:
ای بابا :))))

عهم من جای تو بودم گرونترم میفروختم بهشون ماشالله همه پولشون از پارو بالا میرود😊😈
پاسخ:
نه بابا ما ازین خونواده هاش نیستیم :)) تازه پنج تومن از سی و پنج تومنش رو برنگردونده بود تو پاکت؛ رو ویترین جا مونده بود.گفتم بیا اینم مال شماست! گفت مال منه؟کلی خوشحال شد :\
ازشون متنفرم😒
پاسخ:
به هموطنان عربمون ارادت ویژه دارم که حسابشون از عربای خارجی جداست
نژاد پرست هم نیستم
نمیگم اینها آدم های بدی بودن یا هرچی🙄🙄


اما منم هیچوقت ته دلم نسبت به عراقی ها و سعودی ها و عمان و.. کلا عربای خارجی
حس خوبی نداشتم.

آدما با هم متفاوتن، خوب و بد همه جا هست
در کل فک کنم به تجربیات شما اضافه شد :)
موید باشید
پاسخ:
بله همینطوره :)
متشکرم :)
:)
پاسخ:
:)
همه توریستا که اون قدر بی‌کار نیستن برن تاریخچه واحد پول کشور مقصد از عهد تیرکمان‌شاه به بعد رو مطالعه کنن که! واحد پول رسمی کشور ما ریاله و تا زمانی که رسماً تغییر نکرده نباید از واحد پول غیررسمی برای خارجیا استفاده کنی وگرنه از این دست موارد برات پیش میاد! به جان کدخدا قسم :)
پاسخ:
اینا آخرین خارجی ! بودن که اومدند.
گفتم که قبلا جز یه عمانی دیگه( که اونم مترجم ایرانی داشت) هیچوقت ازین برنامه ها نداشتم.ولی چشم ازین ببعد به ریال بهشون قیمت میدم :)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.