" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

میگه نیلوفر میشه ادمین پیج من بشی؟!

خندیدم.

گفت آخه دست به اینستات خوبه!

گفتم خب آره پنج شش ساله اینجا پیج دارم.

اما میدونی که؟ زیاد فعال نیستم.

گفت آره.مرسی!


و اینگونه از سر خود بازش کردم.



چه معنی میده من ادمین پیج کاری یه نفر دیگه باشم؟! 

چیزی که مال من نیست حکما مال من نیست دیگه.چرا براش وقت و هزینه صرف کنم؟چی به من میرسه؟


من یه مدته حوصله ی خودمم ندارم.

پیج شخصی و کاری خودم دیر به دیر آپدیت میشه.

اونوقت بیام بشینم برای یه نفر دیگه و به اسم یه نفر دیگه  پست بذارم؟؟؟!!!


ملت چه انتظاراتی از آدم دارن ها.



( من همیشه هر کار از دستم براومده برای دوستام انجام دادم.اما خب کار داریم تا کار.هوم؟)

.

.

.

.


+واسه یکی از دوستام جریان این پست رو مفصل تر و با جزییات تعریف کردم؛

گفتم همین مونده بود من ادمین پیج فلانی بشم روزو شب به اسمش پست بذارم 🙄😒

میگه حق داری اما حرص نخور.خب دوست داشته ادمینش باشی !

اصلا الهی من پیج بزنم، ادمینم تو باشی!

😂😂😂😂😂😂 




موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۵
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۷)

:)))
پاسخ:
:))
میگفتی چند میدی عجیجم؟؟؟😎
پاسخ:
چند روز پیش اومد گفت پیجی سراغ داری که پیج کاریمو تبلیغ کنه؟
گفتم آره فلان پیج هست.تشکر کرد رفت.
دیروز اومد گفت نیلو میشه پیج کاری منو تو پیجت تبلیغ کنی؟
گفتم چرا نمیشه.فقط ساعتی بیست تومن ناقابل :)) اول کارت به کارت کن :)) اونم خندید و دیگه چیزی نگفت.


شب اومدم خونه گفتم خب من که بخیل نیستم.دوستیم باهم.
یه شات از پیجش میذارم استوریم فالوورش بالا بره و تبلیغ بشه براش.

خانوم استوری گذاشتن همانا،ثبت دستوراتِ عجیب و توقعاتِ غریب از جانبش همان.
پشیمون شدم کلا :|
دیگه هرچی گفت زیربارش نرفتم و از سر خودم بازش کردم :/
ادمین پیج بودن وقت گیره
مخصوصا اگر پیج کس دیگری باشه
پاسخ:
اونم پیجی که هیچ ربطی به تو، تخصص و علایقت نداره.
ز؟
پاسخ:
ز؟!
نه بابا دکتر فرهنگ هولاکویی بهم پیشنهاد ادمینی پیجشو داد :||
ز کیه؟! :|
چرا بعضی ها این قدر انتظارات نامعقول دارند از آدم آخه ؟ :-|
پاسخ:
نمیدونم واقعا :|


من دیروز اینستام و پاک کردم
خسته شدم ازش 
پاسخ:
من اگه خودمم بخوام نمیتونم پیحمو پاک کنم.
چون یه بار دی اکتیوش کردم و فهمیدم که اون پیج و عکس ها و خاطراتش، نه تنها برای من؛ که برای خیلی ها عزیزه :)
من دیلت اکانت نکردم حذف کردم 
پیج اصلیم حذف شد دیگه نشد واردش بشم
نزدیک هزارتا فالور داشتم
1پیج دیگه ساختم حسش نبود دیروز حذف کردم اونم
الان فقط اینجام
پاسخ:
ان شاءالله هرجا هستی موفق باشی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی