" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

قسمت تو همین بوده که بر سرت گذشته ..

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۲ ق.ظ

نمیدانم چه مرگم بود.نشسته و ایستاده و در حال کار فرقی نداشت .مدام به گذشته و خاطرات تلخ فکر میکردم.

به زجرها و دل شکستگی هایم در طول زندگی.

انقدر فکر کردم که داشتم روانی میشدم و از پا می افتادم.

تصمیم گرفتم که آن افکار ناراحت کننده را بنویسم تا شاید دست از سرم بردارند و آرام بگیرم.

نوشتم.از سخت ترین لحظات زندگی.از تلخ ترینشان.از لحظاتی که اندازه ی هزار سال پیرم کرد، نوشتم.

چندین بار نوشته هایم را خواندم.چندین بار درد ها را مرور کردم.انقدر مرور کردم تا بلاخره خسته شدم و تک تک نوشته ها را پاک کردم..


از خودم پرسیدم کشیدنشان بس نبود؟خودِ آن روزها کم عذاب کشیدی که حالا دوباره آن روزا را برای خودت تداعی میکنی و درباره ی شان مینویسی؟


حیف نیست که "حال" ات را با چنین افکاری به درد آلوده کنی ؟!

حیف نیست که برای چیزهایی عزاداری کنی که تمام شده؟!که گذشته و دیگر نیست؟؟!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

+

من خوبم ..چیزی نیست.

هرآدمی هرازگاهی اینطوری میشه.... 

منم یکی مثل همه..

.

.

.







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۱
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۲)

این پست ها معمولا دلگرمی نویسندن ...
جایی که همه ی خستگی و تنفرشو میون چند جمله که فقط خودش می فهمه خالی می کنه ...
دلش خنک میشه :)
امیدوارم آرامش زندگیتون کم نشه :)

درضمن ! رو اون جمله وسطی دقت کنین :
" از خودم پرسیدم ... "
خیلیا دیر به این منطق می رسن ... :)
پاسخ:
منم آرزو میکنم لحظه های زندگیتون سرشار از آرامش باشه.



ممنونم از لطفتون :)

همیشه خوب باش... 
فکرای بد فکرای تلخ گذشته فقط نفس گیرن.. فقط بغض آدمو بزرگ‌تر و بزرگ تر میکنن و زیر و رو کردنشون هیچ دردیو دوا نمیکنه
پاسخ:

آره .. فقط بغض رو بزرگتر میکنه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی