" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

توریست های عراقی

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ب.ظ

تو شهر شما هم پُرِ عراقی و عمانی شده؟؟

اینجا که هرطرف سرتو میچرخونی یه عراقیِ سرحال و قبراق میبینی.

نگم براتون که چقدر سر خرید اذیت میکنند و در نهایت هم میگن گرونه و نمیخرن!

(البته قبلا هم بهتون گفته بودم)


دیگه به حدی کفری ام از دستشون که خدا میدونه.

تاحالا یه زن و شوهر عراقی با تورلیدرشون اومدن مغازه من.یه چیزی خواستن پرسیدم رنج قیمتش چطوری باشه،که پسره گفت مهم نیست.

خلاصه کلی براشون جنس ریختم تا انتخاب کردن.

موقع حساب کتاب مرده به جای هشتاد هزار تومن ده تومن گذاشت رو ویترین😐 تورلیدر توجیهش کرد که چقدر باید پرداخت کنه و مرده یه دسته تراول رو که از جیبش درآورده بود رو مجدد گذاشت تو جیبش و گفت من فکر کردم هشت هزار تومنه!!! این قیمت نمیخوام!

گفتم بهشون بگو اینجا با هشت تومن میتونند یه لیوان بستنی نوش جان کنند !


با دلارِ مفت میان اینجا چند برابر ریالِ مارو به جیب میزنند،اما متاسفانه یه ذره هم خیر برای ما ندارن .

تورلیدر سرشو به نشون تایید حرفام تکون داد و عذرخواهی کرد و رفتند.



بیچاره مردم سرزمین من؛ که الان باید ده برابر مردمِ  بقیه کشورها ،برای یه سفرِ خارجی معمولی هزینه کنند.






موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۴
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

۱۵ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۹ آسـوکـآ آآ
من ندیدم راستش
ببینم هم یاد هشت سالی که باهامون جنگیدن
آب و پولمون که مفت مفت میره تو کشورشون می افتم
 و دلم نمیخواد حتی تو صورتشون نگاه کنم...
پاسخ:
آخه شهرِ ما ساحلی و جنگلیه آسوکا
لذا توریست بیشتر میاد و ..

منم حسم نسبت بهشون همینطوره..
اصن باید رو در بنویسی ورود عربا ممنوع😑😑
پاسخ:
واقعا
خودشون فکر میکنن چه رفتاری دارن با ایرانی ها!همیشه خدا تو سری خور بودیم چه جنگ چه صلح متاسفم واقعا
کوفتشون باشه هر چی ایران کمکشون میکنه اخر رو سر ما شاخ میشن
پاسخ:
هعییی :((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی