" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

" نیـــلگـون "

به رنگِ آسمـــــان ..

ایجاد سایت جدید

ببخشیدا.پشت در مونده بودم،زنگ خونه تون هم که خرابه !مجبور شدم یادداشت بذارم ببینی.مگه اینکه اینجوری بتونم بیام داخل :))

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۳
🔹🔹نیلگون 🔹🔹

نظرات  (۳)

😂😂😂ایول خلاقیت برا راه ارتباطی

من فعلا دوتاش رو خوندم و رمز گشایی کردم 

پاسخ:
خلاقیت میچکه همینجورى😁😎
من تا الان همممشو خوندم.ایکون بچه زرنگِ کلاس🤓

+راستی ممنون بابت آدرسِ نو☺️

بیا ب من توصیح بده😁

پاسخ:
اوووم
شباهنگ یکی از دوستای بیانی منه که این روزا تو وبش یه مجموعه پست سریالی مینویسه از روزمرگیهاش،تو اولین پست این سری پستها،رمز پست بعدی رو گذاشته و رمزِ پست بعدش تو پست رمزداره قبلیه!رمز یکی از این پستاش برا من کار نمیکرد(میگفت اشتباهه).کامنت های پستهاشم که بسته بود و راه ارتباطی نداشتیم.لذا من این پستو نوشتم که ببینه پشت در موندم و درو برام باز کنه :دی

عاقا تازه بگید نیم فاصله نذاره بین رمز ها :|

من نمیتونم نیم فاصله بزنم کپی پیست بیانم که ماشالاااااااااا

الان کلیشو نخوندم :(

پاسخ:
از همین تریبون از شباهنگ درخواست میکنم جهت رفاه حال خوانندگان عزیز،لطفا ! رمزها نیم فاصله دار نباشه😁🙊 به شخصه نمیتونم نیم فاصله بزنم و اون کلمه ها رو کپی پیست کردم.البته حق داری کپی پیست بیان درست کار نمیکنه.چون منم سر یکی از پست ها موفق به کپی پیست نشدم.با یه مرورگر دیگه امتحان کن شاید درست شد ؟ 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی